Miss-86 skriver:
Okay, ja det er lidt modstridende til hvad min veninde har anbefalet.
Hun siger jeg ikke skal træne hverdag, da min krop skal have lov at slappe af.. Jeg har også styrketrænet, men lige pt. er det kun cardio og mave jeg koncentrerer mig om.. Har prøvet at ændre træningen lidt nemlig.
tænk på dem der cykler frem og tilbage hver dag, de lider ikke under det - ikke når kroppen er klar på det
der er også forskel på at træne lidt hver dag og så på at træne det samme hver dag - man skal ikke lave ren styrketræning to dage i træk, men man kan godt lave styrke den ene dag og cardio den næste
jeg tror bare på at kroppen har et mere afbalanceret forhold til motion og mad når den får det jævnt frem for de der ryk der tømmer alle energidepoter og får kroppen til at suge energi til sig
der er også den sidegevinst at kroppen fx efter morgen/formiddagstræning forbrænder i flere timer efter og det misser man også ved at træne færre gange om ugen
jeg har selv været hvor du var og jeg kan kun bruge mig selv som eksempel det er KUN træningsstrategi jeg har ændret
at jillian michaels så også gennemtæsker en i de 25 min er så en anden sag så jeg ville ikke tøve med at prøve noget andet hvis det du gør nu ikke virker som du gerne vil have 
jeg ville personligt hade at skulle lave for mange restriktioner i min kost, her er alt tilladt, jeg prøver at lytte til min krop og mærke hvornår sulten er stillet osv
Anmeld