Jeg fik pks på Silkeborgsyghus. Barselsgangen er desværre lukket ned. Det gjorde den kort tid efter jeg fødte.
Men jeg fik som sagt pks pga mit piskesmæld. Og det var ret underligt at man kunne sætte en præcis dag på at nu var man mor. De sidste to nætter op til sov jeg næste ikke pga. Alle de følelser som at blive mor for første gang kørte rundt i hovedet på en.
Men jeg havde den bedste oplevelse. Havde fået tid mandag den 30.maj kl 7.30 skulle jeg være derinde. Kl 8 blev kæresten og jeg vist ind i det værelse vi skulle være i. Der var et aks den morgen så vi blev hentet kl 9.30 og jeg blev kørt ned på operationsstuen. Vi fik lovtil at vælge den hat Isabella skulle have på.
Hvorefter narkoselægen kom og skulle lægge blokaden. Første en tid at bedøve. Gjorde lidt ondt men ikke vildt ondt. Og så kunne jeg overhovedet ikke mærke den sidste nål. Som min kæreste kaldte virkelig drabelig fordi den var så lang hehehe.
Nå men allerededa jeg skulle ned og ligge skulle jeg have hjælp for der kunne jeg allerede ikke mærke eller bevæge mine ben.
Jeg blev lagt til rette og de fandt de forskellige ting frem som de skulle bruge. Og så gik de ellers igang. Det eneste jeg kunne mærke var da de skubbede Isabella ud. Lidt ubehageligt. Men detvar hurtigt overstået. Kunne så se skyggen af skalpelen da de skal mig op. Kunne følge den fra start til slut.
Kl 09.49 blev Isabella født. Så ja det ggår meget hurtigt.
Jeg begyndte dog at fryse helt vildt. (tænker kroppen er lidt i chok) så fik varme tæpper over mig. Jeg blev lagt over på en seng og Isabella blev lagt over til mig, der fik jeg det dog rigtig dårligt pga morfinen. Kan ikke tåle morfin i flydende form har jeg fundet ud af. Så da vi kom ned på overvågningen kastede jeg op. Havde jo intet i maven pga jeg ho skulle faste så det var ikke særlig behageligt. Men fik det hurtigt bedre og isabella kom ned til mig igen og efter ca. 2 timer blev jeg kørt op på vores stue.
Omkring kl 17-18 harjeg oppe og gå første gang. Det var så bare mega smerte helvede. Fordi man jo ikke kan rette sig op pga arret. Men gik en lille tur ned af gangen.
Næste Morgen kunne jeg ikke ret mig 100% op endnu. Mé jeg kunne gå uden de vilde smerter og kom i bad. Det var så bare det bedste i verden at komme ud og få vasket gammel opkast væk, og alt det der gule steraliserende noget væk. Det er så bare ikke skide nemt at få væk.
Men torsdag morgen kl 9 kørte vi hjem. Og der kunne jeg rette mig op normalt og fik derfra ikke mere smertestillende overhovedet.
Og jeg har ingen komplikationer haft i forhold til mit ar osv.

Håber du kan bruge min historie til lidt. Den er ihvertfald næsten kun positiv