Louise17 skriver:
Fik pks i esbjerg her d. 17/1.
Super god oplevelse. Rigtig godt prof personale, og narkose læge.
Alt gik efter bogen, og jeg var på benene inden for små 24 timer.
Bedøvelsen som jeg havde frygtet gjorde overhovedet ikke ondt. Det spændte lidt, men synes faktisk det er værre at slå foden ind i et bord.
Mærkede intet under operationen pånær at de selvfølgelig skubbede lidt rundt med mig. Lagde for at være ærlig og smilte hele vejen op til ørene under det hele.
Da Marco kom ud blev han selvfølgelig vejet, og kom hen til far. Alle på stuen var oppe og køre, og tog billeder af os 3. Fantastisk.
Da jeg var lukket sammen fik jeg Marco over til mig, og blev kørt op på stuen.
Da bedøvelsen aftog fik jeg rigtig ondt, så skulle lige ha en skud morfin. Så var jeg sådan nogenlunde ok igen. Dagen efter var jeg sådan okay. Havde selvfølgelig smerte i maven, og utrolig meget luft i maven men det gik.
Det væreste udover den første døgn var dog for mig at komme af med afføring/tisse. Gud det gjorde nas.
Fik Ks Torsdag ved 12 tiden, og blev udskrevet Mandag morgen.
Synes faktisk det går skide godt nu, har næsten ingen smerter. Jo det brænder lidt, men det er det. Jeg var endda i Fakta med barnevognen igår (5dagen) i bus og det hele.
Alt i alt en fantastisk oplevelse 
jeg havde en ide om at der ikk var noget mht afføring og at tisse når der ikk sker noget dernede. Jeg havde store problemer da jeg fødte alm og det endte i forstoppelse og hæmorider
så jeg havde jo håbet at det ikk ville påvirke noget af det