mth1987 skriver:
Jeg ville høre om der var nogen der gad fortælle om deres oplevelser med kejsersnit, både gode og dårlige og evt hvilket hospital
Fik begge gange på Rigshospitalet og har været gode oplevelser. Har sukkersyge og blev fulgt derinde hver 14 dag. Og nogle af gangene havde jeg også møde med en fødselslæge, som fulgte mig begge gange og var ham der foretog kejsersnittene, så var rigtig rart

Iøvrigt den samme, som har været med til alle de kongelige fødsler

Arene er rigtig flotte, man kan faktisk slet ik se det. 2. Gang skar han jo bare oven i det første og der er kun en lille hvid streg.
Trods min sukkersyge, voksede det hurtigt sammen, uden komplikationer

Det gør selvfølgelig ONDT!
Første gang gik der 3 dage, før jeg kom ud af sengen. Det føltes som om mine tarme røg ud, når jeg rejste mig.
Men her anden gang, gik der præcis 23 timer og så var jeg oppe.
Var så fordi at, min søn lå på neonatal og jeg ville selvfølgelig bare ned til ham!
Jeg fik ks begge gange, fordi jeg havde svangerskabsforgiftning. Første gang, skulle min datter ud, fordi hun var stresset og anden gang, fejlede min søn ik noget, men jeg var selv så syg, at jeg var ved at miste livet.
Trods det, vil jeg overordnet sige, at det var gode oplevelser..
Rygmarvsvedøvelsen frygtede jeg BIG TIME!!!
Men heldigvis havde jeg forestillet mig det værste smertehelvede, så det var slet ik så slemt, som jeg havde regnet med