Jaa! Nogle gode råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Fwf skriver:

Held og lykke med PB spændende  

var selv 19 når jeg blev planlagt gravid blev faktist gravid med de samme men også fordig jeg havde regnet min æl ud i ene 4-5 måneder  

app på mobilen så jeg viste hvornår jeg havde mens og æl , efter to månder viste "mobilen " hvornår og de kan ihverfalt anbefaldes begynde på vitaminer og sefyldelig være tolmodig fordig de kan tage noget tid gjorde de med at ligge med numsen oppe efter sex , men ved ikke om de gjorde nogen forskell men blev så gravid :i

Mange tak! er rigtig spændt

Har du stadig navnet på den app?? den lyder rigtig smart!
Prøver at væbne mig med tålmodighed, men puha det svært!
Hæhæ jeg prøver også at give det et forsøg, med numsen i vejret! Det kan jo ikke skade :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Anonym trådstarter

Sara Nielsen skriver:

min forlovede og jeg ( vi er begge 20 år gamle) startede selv PB i september og jeg blev gravid i første forsøg, og det var endda uden at beregne ægløsning. Tror bare man skal tage det stille og roligt og ikke regne med at blive gravid i første forsøg, da det jo kan tage lang tid jeg tog det i hvert fald stille og roligt og lod være med at tænke over det, ellers tror jeg bare jeg var blevet skuffet, hvis jeg ikke blev gravid. 

og så begyndte jeg også på gravitamin, men tror nu ikke det har betydning ift. At blive gravid eller ej. 

mht. Økonomi, så er i begge studerende, men jeg er 100% sikker på at vi sagtens kan få det til at rende rundt når baby kommer til sommer, ellers var vi aldrig startet på PB. 

Geld og lykke med projektet, håber det lykkes for jer!

Mange tak! og tillykke med graviditeten!

Jeg er nu også ret sikker på, at vi kan få det til at løbe rundt Men tror så også at jeg skal prøve at slappe lidt af, ellers kommer der aldrig en baby.. Er bare mega skruk, så ser ikke andet en gravide og små børn over det hele!!

Anmeld

26. januar 2013

FF

Anonym skriver:

Mange tak! er rigtig spændt

Har du stadig navnet på den app?? den lyder rigtig smart!
Prøver at væbne mig med tålmodighed, men puha det svært!
Hæhæ jeg prøver også at give det et forsøg, med numsen i vejret! Det kan jo ikke skade :-P

Tror den hed ( period tracker ) men der er så mange slags, så tror de er lige meget hvad for en man bruger Hehe tænkte på samme måde , de skader så ikke at gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.