Isabella_mor skriver:
held og lykke men PB først og fremmest. 
mht forældrene så er det jo heldigvis ikke noget DE bestemmer.. så vil i have børn så skal i da også få dem.
jeg syntes personligt at det er et fint tidspunkt at få dem på. hvis man føler ma har fået "løbet hornene af sig" inden. så er det jo godt
MHT økonomi, der behøver man jo heldigvis ikke at være STINKENDE rig. mange nybagte (eller kommende nybagte) forældre går bare shop amok og vil have det bedste af det bedste og bliver fanget i mærketøjsjunglen osv. der kan man jo heldigvis nøjes med at tage imod brugt tøj, ( de små størrelser fejler som regel intet da de vokser så hurtigt ud af det) MHT seng osv, der kan i jo også være heldige at finde noget brugt der måske bare trænger til en klat maling hist og her..
det der koster når man får børn er at skaffe alle tingene og skrive liste op og ned af ting man ønsker sig til baby. fordi det bruger alle de andre.. og at ville have det hele fra nyt. og når de skal starte i institution. det er dyrt...
Men det kan sagtens gøres billigt at få børn til. og hvis kærestens familie gerne vil være gavmilde så hjælper de nok med de dyre udgifter som barnevogn, puslehalløj, badekar osv.. alt det som man "SKAL" have.
held og lykke 
Mange tak! (-:
Man kan roligt sige vi har løbet hornene af os, der er intet dér (-:
Jeg har altid vidst, at jeg gerne vil være ung mor, og synes også tiden er super! Der ville nok ikke ske noget ved at vente et par år, men nu skal det altså være nu!

er også så tosset skruk!!!
Har de helt på samme måde med brugte ting! Min svigermor og jeg dyrker virkelig loppemarkeder! og synes det ville være helt tosset, at købe en hel ny barnevogn, når jeg har set nogle af de lækre de sælger på loppemarkeder:-)
Min kærestes familie komme fra Polen, og har altid sagt, at når baby kommer, så tager de deres store varevogn med til Polen, og shopper ind, af alt de vigtige som SKAL købes

Det er nemlig super billigt der nede.
Så jeg tror godt vi kan få det til at løbe rundt