Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver:Men jeg er fuldstændig klar over, hvordan jeg har det... Helt 100%... Jeg ved også godt, at sorg, er ikke noget man bare smider væk, det vil altid være en del af én. Lige fra man oplever det, til det er overstået, til det er bearbejdet til eftertiden... Der bliver bare længere og længere imellem hullerne. Det er ok at være sur og ked af det og snydt og sådan engang imellem. Heldigvis er det jo ikke hverdag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby2010 skriver: Håber det snart vender for dig
Zafir skriver:Hej Betinna.Jeg vil til lægen og lige have et undervogns tjek. Jeg tror jeg stadig har svamp og har lidt på fornemmeren at det måske har noget med sagen at gøre. Jeg prøvede at komme igennem i morges, men der var for lang kø, så jeg skriver og booker en tid i stedet... Og idag - OFFICIEL MENS ... Men så har jeg da det at forholde mig til. Det er så tilgengæld til tiden... mmm...MEN - jeg skal helt sikkert op og tjekkes. Hellere nu, end om et halvt år...!!
Jeg hader læger , hvor man ikk' ka' få fat i dem over telefonen .. Jeg ska' også ha' taget mig sammen og bli' tjekket for svamp .. Igen .. Havde ellers fået piller for det , men det har ikk' hjulpet noget ..Men det er rart at du har børn i forevejen , og jeg venter mig ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128