Fuck det er træls... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

baby2010

Zafir skriver:

Men jeg er fuldstændig klar over, hvordan jeg har det... Helt 100%... Jeg ved også godt, at sorg, er ikke noget man bare smider væk, det vil altid være en del af én. Lige fra man oplever det, til det er overstået, til det er bearbejdet til eftertiden... Der bliver bare længere og længere imellem hullerne. Det er ok at være sur og ked af det og snydt og sådan engang imellem. Heldigvis er det jo ikke hverdag...

Håber det snart vender for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
baby2010 skriver:

Håber det snart vender for dig

Det gør det da... Jeg er i lidt bedre humør nu. Jeg har lige haft lukket dør til mit kontor i en times tid og har surmulet for mig selv også bestiller jeg tid til undervognstjek hos lægen i morgen og håber på det bedste Snart...

Anmeld

18. juni 2009

Betina88

Zafir skriver:

Hej Betinna.

Jeg vil til lægen og lige have et undervogns tjek. Jeg tror jeg stadig har svamp og har lidt på fornemmeren at det måske har noget med sagen at gøre. Jeg prøvede at komme igennem i morges, men der var for lang kø, så jeg skriver og booker en tid i stedet... 

Og idag - OFFICIEL MENS ...

Men så har jeg da det at forholde mig til. Det er så tilgengæld til tiden... mmm...

MEN - jeg skal helt sikkert op og tjekkes. Hellere nu, end om et halvt år...!!

Jeg hader læger , hvor man ikk' ka' få fat i dem over telefonen ..

Jeg ska' også ha' taget mig sammen og bli' tjekket for svamp .. Igen .. Havde ellers fået piller for det , men det har ikk' hjulpet noget ..

Men det er rart at du har børn i forevejen , og jeg venter mig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.