Jeg syntes det er træls, at prøve at blive gravid. Jeg syntes det er træls, at jeg ikke er blevet gravid NU, selvom jeg godt ved, at jeg lige er gået igang igen, efter at have holdt pause. Mmm...
Så her i fredags, så fik jeg sådan svimmelhed og blev bare mega træt og måtte sove i et par timer - Hvilket bare mega underligt, for mig... mmm... Så herefter, har jeg har haft de der 'gode tømmermænd', I ved, hvor man ikke har drukket, men har det sådan tømmermændsagtigt, som jeg havde da jeg var gravid med Idun.
NÅ, men søndag pakkede vi jo ned i Norge og jeg sled og slæbte med de andre, som man nu gør når man skal pakke ned fra Karmøy.
Så mandag har jeg blødt

Fedt nok!!! 4 dage før mens! Krafthelvede mand, jeg plejer at være et klokkeværk. Sidste måned, kom min mens 2 dage før, og nu bløder jeg så 4 dage før tid. Idag har jeg så ikke blødt, før der er kommet lidt lyserødt udflåd nu her sidst på aftenen...

Samtidig har jeg stadig der der 'tømmermænd'...
Jeg HADER at gå og spekulere og tænke, hader at tænke, er den der nu, eller ej... Og jeg føler mig virkelig som en totalt fejl, fordi jeg er blevet helt vildt hurtigt gravid de 2 første gange. Så da jeg ikke er blevet gravid de første måneder vi prøvede igen, efter vi mistede spunken, så følte jeg det bare helt forkert og nu hvor vi er gået igang igen, med at prøve, så sker der heller ikke noget og endnu værre, så er min cyklus gået i kuk...!!! ARGH... Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal tænke eller gøre eller noget...

Jeg føler mig forkert, syg og uduelig, når jeg ikke engang kan stole på min cyklus. Jeg er bange for at der er gået noget galt i mit underliv, fordi jeg har haft svamp nogen gange siden, jeg fik en udskrabning, efter jeg fødte spunken... og jeg så har været på pencilin nogengange og får svamp af det. Jeg ved ikke om det kan fucke min cyklus, eller gøre at jeg ikke kan få et æg til at sætte sig fast...

Og mega træls, at gå og have de der 'gode tømmermænd', hvis de så ikke er gode, men er noget helt andet, som man ikke kan vide... og hvorfor bløder man så nu, hvis man i virkeligheden, er blevet med spire? Også bliver jeg også helt vildt sur på mig selv, hvis det var fordi jeg knoklede for hårdt i søndags, hvis der nu var/er en spire, der så siger: FUCK hvis det skal være på den måde, så skrider jeg!! Og endda 4 dage før jeg skulle være skredet... Eller ... Æv... Dumme dumme tanker...

Og jeg VED godt, at jeg sikkert 'bare' har været forkælet de andre gange, hvor jeg er blevet hurtigt gravid, men jeg ved bare ikke rigtig hvad jeg skal stille op...

Jeg har lyst til at gå til lægen og blive undersøgt... Og finde ud af om der ER noget galt eller hvorfor min cyklus går i kuk...
Æv æv æv... Jeg er prøver virkelig ikke at hype noget, eller jinkse noget, eller noget noget noget... Suk...
mmm... Nå, det var vidst lige en tankestrøm, men hvad skal jeg dog gøre?...