Fuck det er træls... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.321 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg syntes det er træls, at prøve at blive gravid. Jeg syntes det er træls, at jeg ikke er blevet gravid NU, selvom jeg godt ved, at jeg lige er gået igang igen, efter at have holdt pause. Mmm...

Så her i fredags, så fik jeg sådan svimmelhed og blev bare mega træt og måtte sove i et par timer - Hvilket bare mega underligt, for mig... mmm... Så herefter, har jeg har haft de der 'gode tømmermænd', I ved, hvor man ikke har drukket, men har det sådan tømmermændsagtigt, som jeg havde da jeg var gravid med Idun.

NÅ, men søndag pakkede vi jo ned i Norge og jeg sled og slæbte med de andre, som man nu gør når man skal pakke ned fra Karmøy.
Så mandag har jeg blødt Fedt nok!!! 4 dage før mens! Krafthelvede mand, jeg plejer at være et klokkeværk. Sidste måned, kom min mens 2 dage før, og nu bløder jeg så 4 dage før tid. Idag har jeg så ikke blødt, før der er kommet lidt lyserødt udflåd nu her sidst på aftenen...  Samtidig har jeg stadig der der 'tømmermænd'...

Jeg HADER at gå og spekulere og tænke, hader at tænke, er den der nu, eller ej... Og jeg føler mig virkelig som en totalt fejl, fordi jeg er blevet helt vildt hurtigt gravid de 2 første gange. Så da jeg ikke er blevet gravid de første måneder vi prøvede igen, efter vi mistede spunken, så følte jeg det bare helt forkert og nu hvor vi er gået igang igen, med at prøve, så sker der heller ikke noget og endnu værre, så er min cyklus gået i kuk...!!! ARGH... Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal tænke eller gøre eller noget... Jeg føler mig forkert, syg og uduelig, når jeg ikke engang kan stole på min cyklus. Jeg er bange for at der er gået noget galt i mit underliv, fordi jeg har haft svamp nogen gange siden, jeg fik en udskrabning, efter jeg fødte spunken... og jeg så har været på pencilin nogengange og får svamp af det. Jeg ved ikke om det kan fucke min cyklus, eller gøre at jeg ikke kan få et æg til at sætte sig fast...

Og mega træls, at gå og have de der 'gode tømmermænd', hvis de så ikke er gode, men er noget helt andet, som man ikke kan vide... og hvorfor bløder man så nu, hvis man i virkeligheden, er blevet med spire? Også bliver jeg også helt vildt sur på mig selv, hvis det var fordi jeg knoklede for hårdt i søndags, hvis der nu var/er en spire, der så siger: FUCK hvis det skal være på den måde, så skrider jeg!! Og endda 4 dage før jeg skulle være skredet... Eller ... Æv... Dumme dumme tanker...

Og jeg VED godt, at jeg sikkert 'bare' har været forkælet de andre gange, hvor jeg er blevet hurtigt gravid, men jeg ved bare ikke rigtig hvad jeg skal stille op... Jeg har lyst til at gå til lægen og blive undersøgt... Og finde ud af om der ER noget galt eller hvorfor min cyklus går i kuk...

Æv æv æv... Jeg er prøver virkelig ikke at hype noget, eller jinkse noget, eller noget noget noget... Suk...

mmm... Nå, det var vidst lige en tankestrøm, men hvad skal jeg dog gøre?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Lillefe

Hejsa  hvor længe har i "prøvet" ?jeg blev først gravid efter 8 måneder med Nadia, men ok vi "prøvede" heller ikke på den måde. Men hvis jeg blev gravid så blev jeg gravid.

Jeg kan godt huske hvor ked jeg blev for jeg følte heller aldrig jeg blev gravid.. jeg tror altså ikke der er sket noget et par dage ødelægger ikke det hele... men det kommer vel også andpå hvor længe du har prøvet om du har været på p-piller osv.

tanker herfra

Anmeld

16. juni 2009

Moderator

Mmm... Altså det er lidt sådan prøvet og prøvet. Vi små-prøvede i 3-4 mrd, så blev jeg i for dårligt humør af at prøve, og terminen med den spunken nærmede sig osv. Så jeg trængte til pause og starte helt forfra. Så har jeg været på p-ring, som ikke skulle gøre noget ved systemet og ikke før har gjort noget ved systemet, i 3 mrd, det er den præventionsform jeg har brugt siden vi fik Idun og det virker kanon godt, fordi du ikke får hormon i kroppen...

Men det er bare, når man 2 gange har blevet gravid, når man ikke sådan PRØVER-PRØVER, første gang 2. måned og anden gang 1. måned (hvor det så gik galt jo) også nu gerne vil back-on-track og have lavet lillen...  også er det bare sådan her... Æv...

Anmeld

17. juni 2009

baby2010

Jeg forstår godt hvordan du har det. Det er faktisk ret befriende, at nogen tør sige lige præcis hvordan de har det, uden at lægge fingre imellem - tak for det!

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig... Jeg kan dog dele med dig, at jeg selv har fået det lidt bedre med alle tankerne ved at tænke på, at jeg som person ikke er det samme som min krop -altså hvis jeg ikke bliver gravid, er det kroppens skyld, ikke min skyld, giver det mening?
Ved godt det måske lyder lidt underligt, men på den måde bliver det i mindre grad en personlig fiasko, hver gang der er negativ test, men bare et udtryk for noget biologisk, som man alligevel ikke kan styre...

Håber det kan hjælpe dig lidt

Anmeld

17. juni 2009

Miss BananaHammock

Hej piger.
Ihhh hvor jeg også kender det! Jeg går nogle gange og er overbevist om at det slet ikke sker, også ryger jeg helt ned i kuldkælderen.

Jeg har også overvejet at tage til lægen, men venter til efter sommerferien. Så har vi officielt prøvet i 10 måneder.

Sender en masse knus afsted til alle jer der også tumler med de trælse tanker!

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

baby2010 skriver:

Jeg forstår godt hvordan du har det. Det er faktisk ret befriende, at nogen tør sige lige præcis hvordan de har det, uden at lægge fingre imellem - tak for det!

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til dig... Jeg kan dog dele med dig, at jeg selv har fået det lidt bedre med alle tankerne ved at tænke på, at jeg som person ikke er det samme som min krop -altså hvis jeg ikke bliver gravid, er det kroppens skyld, ikke min skyld, giver det mening?
Ved godt det måske lyder lidt underligt, men på den måde bliver det i mindre grad en personlig fiasko, hver gang der er negativ test, men bare et udtryk for noget biologisk, som man alligevel ikke kan styre...

Håber det kan hjælpe dig lidt

Mmmm... Ja, det kan der være noget om. Men det er bare når man nu er blevet gravid i første forsøg 2 gange også er der gået 4 mrd, hvor jeg kunne være blevet gravid også 3 mrd hvor jeg var på prævention og nu hvor vi er startet forfra... Så føles det bare så underligt, at kroppen bare ikke virker, som de to første gange...

Samtidig går jeg også og håber at det ikke rigtig var mens, der var kommet her i mandags, fordi det har været on/off en lille smule underligt blod og jeg burde få/ikke få mens her i morgen eller fredag.

Men nu må vi se... Tålmodighed er en dyd jeg IKKE har, men jeg har besluttet at jeg ville vil tænke på det, selvom jeg heller ikke kan lade være. Jeg skal nok i hvertfald tjekke ind og sige om jeg får eller ikke får rigtig mens en af dagene... og beslutte med mig selv om jeg har tør tage en test... eller... hmmm...

Men ja, det er jo ikke mig som i MIG, men min krop der føles forkert... :-S

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Nena skriver:

Hej piger.
Ihhh hvor jeg også kender det! Jeg går nogle gange og er overbevist om at det slet ikke sker, også ryger jeg helt ned i kuldkælderen.

Jeg har også overvejet at tage til lægen, men venter til efter sommerferien. Så har vi officielt prøvet i 10 måneder.

Sender en masse knus afsted til alle jer der også tumler med de trælse tanker!

Jeg syntes ikke du skal vente med at gå til lægen... min veninde prøvede i 3 år, så gik de endelig til lægen, så blev hun scannet og lægen fandt et æg og vupti hun blev gravid, helt uden noget

Så kom afsted og vent ikke i 3 år...

Men det er bare mega træls når man får de tanker...

Anmeld

17. juni 2009

Betina88

Hej , Zafir ..

Jeg er virkelig ked af at du ikk' er blevet gravid endnu .. Men har du ikk' overvejet at gå til lægen med det du har skrvet i din indlæg ?

Jeg har aldrig haft sådan en mens før .. Jeg blødte altid til tiden og nogle gange en dag før jeg sku' ha' min mens ..

Men det dér er helt vildt ..

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Betina88 skriver:

Hej , Zafir ..

Jeg er virkelig ked af at du ikk' er blevet gravid endnu .. Men har du ikk' overvejet at gå til lægen med det du har skrvet i din indlæg ?

Jeg har aldrig haft sådan en mens før .. Jeg blødte altid til tiden og nogle gange en dag før jeg sku' ha' min mens ..

Men det dér er helt vildt ..

Hej Betinna.

Jeg vil til lægen og lige have et undervogns tjek. Jeg tror jeg stadig har svamp og har lidt på fornemmeren at det måske har noget med sagen at gøre. Jeg prøvede at komme igennem i morges, men der var for lang kø, så jeg skriver og booker en tid i stedet... 

Og idag - OFFICIEL MENS ...

Men så har jeg da det at forholde mig til. Det er så tilgengæld til tiden... mmm...

MEN - jeg skal helt sikkert op og tjekkes. Hellere nu, end om et halvt år...!!

Anmeld

18. juni 2009

baby2010

Zafir skriver:

Hej Betinna.

Jeg vil til lægen og lige have et undervogns tjek. Jeg tror jeg stadig har svamp og har lidt på fornemmeren at det måske har noget med sagen at gøre. Jeg prøvede at komme igennem i morges, men der var for lang kø, så jeg skriver og booker en tid i stedet... 

Og idag - OFFICIEL MENS ...

Men så har jeg da det at forholde mig til. Det er så tilgengæld til tiden... mmm...

MEN - jeg skal helt sikkert op og tjekkes. Hellere nu, end om et halvt år...!!

Nåhr søde, det er da meget godt, at du har fået mens, så fungerer det i det mindste!

Jeg vil iøvrigt fortælle dig, at jeg synes du er meget heldig, at du har børn allerede - jeg ved godt det er irriterende at få at vide, men jeg misunder dig faktisk ret meget. Jeg selv er næsten 30 og jeg har i mange år følt mig klar, men manden har ikke været der. Ikke fordi nogen skal have ondt af mig, men jeg synes det er gælder om at prøve - uanset hvor svært det er - at være taknemmelig for det man har.  Det gider du sikkert ikke få at vide, men jeg synes du skulle høre det, fordi det er simpelthen det jeg tænker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.