Fuck det er træls... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
baby2010 skriver:

Nåhr søde, det er da meget godt, at du har fået mens, så fungerer det i det mindste!

Jeg vil iøvrigt fortælle dig, at jeg synes du er meget heldig, at du har børn allerede - jeg ved godt det er irriterende at få at vide, men jeg misunder dig faktisk ret meget. Jeg selv er næsten 30 og jeg har i mange år følt mig klar, men manden har ikke været der. Ikke fordi nogen skal have ondt af mig, men jeg synes det er gælder om at prøve - uanset hvor svært det er - at være taknemmelig for det man har.  Det gider du sikkert ikke få at vide, men jeg synes du skulle høre det, fordi det er simpelthen det jeg tænker...

Jeg er SUPER taknemmelig over det jeg har... Men jeg har det jo som om jeg mangler noget... Hvis du forstår...? Fordi vi havde en lille og den skulle blive og vi var glade og lykkelige også var den syg, så vi måtte føde den og sige farvel...

Så jeg føler jeg mangler noget og jeg føler mig snydt over at jeg ikke kan lave en sund og dejlig baby, 'så nemt', som vi lavede Idun og den der ikke blev.

Så jeg er super mega glad for Idun og hun får rigtig mange kys og kram og kærlighed, selvom vi prøver at lave en mere... Og det værste er så også at hun glædede sig helt vildt til at blvie storesøster, da vi mistede spunken og nu nærmest går hver eneste dag og spørger hvornår vi laver en lillebror eller søster. Men det kan man jo ikke bebrejde hende. Hun ved jo ikke hvordan det er.

Jeg kysser hende, og fortæller hende, at vi gerne vil lave en, men at det tager tid og vi ikke ved hvornår det kan være... Mmm...

Men det er mest derfor jeg bliver frustrereret tror jeg... Giver det mening?

Men jeg kan fuldt følge dig!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Cris

Hej Zafir... jeg synes, at du bliver noget sur meget hurtigt og bruger ordet "fu**" alt for nemt... (ligesom med madordning) 

Giv din krop og din sjæl lidt tid, det skal nok komme på den rette tidspunkt. Du ved ikke, hvad den stor plan er for dig lige nu, så bare en lille smule tålmodighed. Du kunne to gange, så jeg er sikkert på, at du kan den tredje. Men hvis du bliver frustreret, virker din energi ikke optimal og vil blokere mange ting. Der sker nok og du vil have en baby ligeså fint og smuck som Idun, det ved jeg!!!!!

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Cris skriver:

Hej Zafir... jeg synes, at du bliver noget sur meget hurtigt og bruger ordet "fu**" alt for nemt... (ligesom med madordning) 

Giv din krop og din sjæl lidt tid, det skal nok komme på den rette tidspunkt. Du ved ikke, hvad den stor plan er for dig lige nu, så bare en lille smule tålmodighed. Du kunne to gange, så jeg er sikkert på, at du kan den tredje. Men hvis du bliver frustreret, virker din energi ikke optimal og vil blokere mange ting. Der sker nok og du vil have en baby ligeså fint og smuck som Idun, det ved jeg!!!!!

Undskyld jeg bander, når jeg bliver frustreret... Jeg bliver ikke særlig hurtigt sur, faktisk... Det kan godt være det virker sådan, fordi jeg siger hvad jeg mener, når jeg mener det. HVis jeg går med det inden i, så bliver det bare værre.

Også bander jeg

Anmeld

18. juni 2009

Cris

Du blokere dig selv med det, og jeg har den fornemmelse, at det ved du også godt. Så prøv at stole på din krop og alt andet involveret i det, befri din energi, bliv glad for livet og så skal det ske for dig ligesom det skete før

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Cris skriver:

Du blokere dig selv med det, og jeg har den fornemmelse, at det ved du også godt. Så prøv at stole på din krop og alt andet involveret i det, befri din energi, bliv glad for livet og så skal det ske for dig ligesom det skete før

Lige præcis det her, tror jeg ikke helt er blokade... For jeg har slet ikke koncenteret mig om det, før nu, hvor der går kuk i mit system. Samtidig har haft flere kraftige pencilinkure, hvor jeg har fået svamp og det er ikke blevet undersøgt ordenligt og jeg har stadig svamp - føler jeg selv. Samtidig har jeg haft 2 cyklus'er hvor jeg har pletblødt, som jeg aldrig gør... Og aldrig har gjort... Så derfor føler jeg at der er noget galt.

Så er jeg ikke sådna, at jeg vil sætte mig ned på min rumpe og vente i 6 mrd og tænke, det går fint, for det føler jeg ikke min krop gør ligenu...
Jeg vil hellere tjekkes, og se om min fornemmelse er ret også kan jeg vente bagefter...

Anmeld

18. juni 2009

Cris

Ja, så skal du lige tjekkes for svamp og hvorfor du pludseligt bloder mere end normalt. Så kan du få fred, måske er det derfor den lille venter lidt. Går til lægen og sige, at du skal undersøges. Men jeg synes ikke at du skal sige, at du vil prøve at blive gravid. Sig bare, at der er noget galt og du frygter et eller andet mht svamp og blodning. Hvis du siger, at du vil blive gravid, så kommer de med den der sang: ok, du skal prøve midnst 2 år og bla bla bla. Bedre få en tjek nu

Anmeld

18. juni 2009

baby2010

Jeg vil lige sige "for the record", at du gerne må sige fuck og pis og alle de bandeord du kan komme på, hvis du vil. Jeg synes det er en rar afveksling med folk, som siger tingene lige ud. Hvis det er sådan man har det, så skal man da bare sige det! Hvis man er uenig, kan man jo bare droppe at læse/skrive på tråden

Har du talt med nogen om din "sorg" - det virker som om det er lidt ubearbejdet endnu... Jeg ved at man kan få sygesikringen til at betale noget af beløbet til en psykolog, hvis man har oplevet SA. Det er ikke fordi jeg tror du er helt "fra den", men det kan være en rigtig god idé at få det på plads, så man er klar til at starte på en frisk... Du behøver ikke svare på dette, for det er jo en personlig ting. Jeg ville bare dele det med dig

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

baby2010 skriver:

Jeg vil lige sige "for the record", at du gerne må sige fuck og pis og alle de bandeord du kan komme på, hvis du vil. Jeg synes det er en rar afveksling med folk, som siger tingene lige ud. Hvis det er sådan man har det, så skal man da bare sige det! Hvis man er uenig, kan man jo bare droppe at læse/skrive på tråden

Har du talt med nogen om din "sorg" - det virker som om det er lidt ubearbejdet endnu... Jeg ved at man kan få sygesikringen til at betale noget af beløbet til en psykolog, hvis man har oplevet SA. Det er ikke fordi jeg tror du er helt "fra den", men det kan være en rigtig god idé at få det på plads, så man er klar til at starte på en frisk... Du behøver ikke svare på dette, for det er jo en personlig ting. Jeg ville bare dele det med dig

OK... Jeg kan heller ikke lave om på, hvordan jeg er, når jeg har brug for at skrive hvad jeg lige føler ligenu...

Men jo, jeg har talt og snakket og delt min sorg... Og jeg har det også fint nok normalt... Jeg tror bare jeg er øv og og grr idag... Menstruel, snydt, ked af det og sur... også dukker der bare nogen tanker op. Der går længere og længere i mellem også må man håndtere dem, når de er der.

Men føles helt forkert, når jeg burde have en dejlig bebs og jeg så ikke engang kan blive med rogn. Ligenu så føler jeg mig bare som en lille snydt 6 årig, der skulle have været i tivoli, men så er tivoli gået konkurs...

Anmeld

18. juni 2009

baby2010

Zafir skriver:

OK... Jeg kan heller ikke lave om på, hvordan jeg er, når jeg har brug for at skrive hvad jeg lige føler ligenu...

Men jo, jeg har talt og snakket og delt min sorg... Og jeg har det også fint nok normalt... Jeg tror bare jeg er øv og og grr idag... Menstruel, snydt, ked af det og sur... også dukker der bare nogen tanker op. Der går længere og længere i mellem også må man håndtere dem, når de er der.

Men føles helt forkert, når jeg burde have en dejlig bebs og jeg så ikke engang kan blive med rogn. Ligenu så føler jeg mig bare som en lille snydt 6 årig, der skulle have været i tivoli, men så er tivoli gået konkurs...

Ja, og hvis det er sådan du har det - jamen så er det jo sådan du har det!!! Der er da ingen som skal fortælle dig, at du ikke må føle sådan, så fyr den af! Jeg er af den overbevisning, at jo hurtigere man erkender og gennemlever sine følelser (og står ved dem), desto hurtigere kommer man ovenpå igen

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

baby2010 skriver:

Ja, og hvis det er sådan du har det - jamen så er det jo sådan du har det!!! Der er da ingen som skal fortælle dig, at du ikke må føle sådan, så fyr den af! Jeg er af den overbevisning, at jo hurtigere man erkender og gennemlever sine følelser (og står ved dem), desto hurtigere kommer man ovenpå igen

Men jeg er fuldstændig klar over, hvordan jeg har det... Helt 100%... Jeg ved også godt, at sorg, er ikke noget man bare smider væk, det vil altid være en del af én. Lige fra man oplever det, til det er overstået, til det er bearbejdet til eftertiden... Der bliver bare længere og længere imellem hullerne. Det er ok at være sur og ked af det og snydt og sådan engang imellem. Heldigvis er det jo ikke hverdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.