Bade baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Fenja09

Louise17 skriver:

Hvor tit skal en baby på en uge bades? Han bliver selvfølgelig vasket med en vådserviet hver gang han gylper 

Max en gang ugentligt når det er en baby. Det er ikke nødvendigt for dem at komme i bad hver eller hver anden dag. Jeg er så ikke fan af vådservietter, medmindre det er til når man er ude eller de bare har tisset - vi har altid brugt alm. vaskeklude. Men det er jo en smagssag.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

LR85

Louise17 skriver:

Hvor tit skal en baby på en uge bades? Han bliver selvfølgelig vasket med en vådserviet hver gang han gylper 

1 gang om ugen. 

bliver vasket ved hvert bleskift samt morgen og aften med vådservietter

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Nu jeg egentlig sidder og tænker over det, så tror jeg faktisk at vi badede Silas med 5-8 dages mellemrum... Og vi brugte kun én eller to dråber olie i vandet... Det skal jo egentlig slet slet ikke bades særlig meget hehe... Sjovt så hurtigt man glemmer

Og forrsten tillykke  

Anmeld

22. januar 2013

FogL

Louise17 skriver:

Kommer vel an på alder..

Freyja kom i bad 1 gang om ugen fast, og så hvis hun gylpede/lortede alt til, indtil hun begyndte at få grød. Så nu er det 2 gange om ugen. Hun er 11 måneder lige om lidt - og skal vist også have indført en dag mere!

Anmeld

22. januar 2013

Faith

1 gang om ugen. Uden sæbe af nogen art.

Anmeld

22. januar 2013

Mother-love

Jeg har stemt hver 5. Dag. Jeg gjorde det engang om ugen indtil Isabella ca var en mdr så gjorde jeg det to gange om ugen. Dels pga hun gylpede en del efter den første mdr da hun kom på fæaske der.

Anmeld

22. januar 2013

Tulle28

Min datter er 4,5 mdr og kommer i bad 1 gang om ugen eller efter behov. Min store på snart 3 kommer i bad hver dag.

Anmeld

22. januar 2013

Mom2

Louise17 skriver:

Hun kommer i bad når der er babysvømning og så hvis det er nødvendigt fordi der er prut helt op i nakken.. Men ikke med sæbe eller olie, er ikke nødvendigt da hun har en rigtig fin hud
Og så ellers en vasker i folderne hver morgen med en våd klud

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg har gjort et efter behov men minimum 1 gang om ugen . Men det kommer os meget an på babys hud . Her er det et sted mellem 2-3 gange om ugen hun bliver 3 måneder om en uge . Den store på 2 kommer i bad hver dag .

Jeg gjorde det på samme måde

Anmeld

22. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
raca skriver:

meget meget lidt, maks en gang om ugen..eller ved behov... så nok næremere med 10 dage imellem..

jeg brugte etage vask med med våd klud..

ikke vådserviettet,

ikke sæbe

ikke babyolie, der i øvrigt er et skodprodukt..

da vi begyndte på fastføde blev det lidt oftere, da lorten ændrende sig, så vil tro det var der det blev hver 3 dag. el...

Sådan gør vi også! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.