Bade baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.073 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Helloo

Hvor tit skal en baby på en uge bades? Han bliver selvfølgelig vasket med en vådserviet hver gang han gylper 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har gjort et efter behov men minimum 1 gang om ugen . Men det kommer os meget an på babys hud . Her er det et sted mellem 2-3 gange om ugen hun bliver 3 måneder om en uge . Den store på 2 kommer i bad hver dag .

Anmeld

22. januar 2013

raca

meget meget lidt, maks en gang om ugen..eller ved behov... så nok næremere med 10 dage imellem..

jeg brugte etage vask med med våd klud..

ikke vådserviettet,

ikke sæbe

ikke babyolie, der i øvrigt er et skodprodukt..

da vi begyndte på fastføde blev det lidt oftere, da lorten ændrende sig, så vil tro det var der det blev hver 3 dag. el...

Anmeld

22. januar 2013

B&J

i starten gjorde vi når han havde behov ellers ikke, for de skal jo gerne beholde deres fedt lag... men ca 1 ugen

Anmeld

22. januar 2013

MorTil4<3

Louise17 skriver:

Hvor tit skal en baby på en uge bades? Han bliver selvfølgelig vasket med en vådserviet hver gang han gylper 

her er drengene blevet badet med en uges mellem rum fra de var 5 dage gamle og så til de var omkring 1½ måned, så blev det forhøjet til hver 3 dag til de blev 5 måneder og derfra hveranden dag

så nu er drengene 9 måneder og snart 3 år og det er hveranden dag, medmindre de er blkevet meget beskidte

Anmeld

22. januar 2013

-Sigrid-

raca skriver:

meget meget lidt, maks en gang om ugen..eller ved behov... så nok næremere med 10 dage imellem..

jeg brugte etage vask med med våd klud..

ikke vådserviettet,

ikke sæbe

ikke babyolie, der i øvrigt er et skodprodukt..

da vi begyndte på fastføde blev det lidt oftere, da lorten ændrende sig, så vil tro det var der det blev hver 3 dag. el...

Anmeld

22. januar 2013

Eliza

Her blev han badet fast hver 3. Dag og etagevask 2 gange dagligt. fra ca 9-10 mdr er det hver anden dag

Anmeld

22. januar 2013

modesty

En gang om ugen gjorde vi det i starten - for at skåne hans hud.

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Hver fjerde/femte dag... UDEN sæbe og kun med en meget lille smule babyolie i vandet

Anmeld

22. januar 2013

Palaja

En gang om ugen, og selvfølgelig efter behov. Man kan jo komme til at skide sig selv helt op i nakken  Generelt synes jeg at små børn bliver badet for ofte, og der bruges for meget sæbe, cremer osv. Egentlig har de ikke behov for det, og deres hud er simpelthen så sart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.