Nemesis skriver:
Det var til møder med kommunen. DEt ville ikke anerkende hverken behov for hjælp eller rettigheden til den selvom jeg oplyste efter hvilken paragraf og lovgivning.
meddelte så, at jeg ønskede et møde og at der på det møde skulle drøftes følgende og kom med 2 punkter. (hjælp og hvilken form) og at jeg i øvrigt til det og fremtidige møder ville medbringe en bisidder.
og vupti så var der ikke nogle problemer. Min bisidder fik ovenikøbet sagt at eftersom de selv havde noteret at jeg 6 mdr. tidligere havde sagt det samme så skulle det være med tilbagevirkende kraft fra den dato.
Så vi kom endelig ind i et team der gjorde noget og da jeg selv fandt aflastning og de skulle godkende en ekstra bevilling til transportudgifter så var der heller ingen bøvl. Bisidderen gjorde virkelig forskellen så har i økonomisk mulighed for det, så ville jeg finde en advokat eller en privat socialrådgiver der kan være jeres talerør - det plejer at være rigtig effektivt.
Efter et par møder så var det ikke længere nødvendigt med bisidder..så var vi endelig blevet en sag.
Wauuu er virkelig overrasket over det burde være nødvendigt.
har ikke mulighed for at betale mig fra hjælp
håber ikke i kæmper mere med systemet.
Tak for hjælp, håber jeg ser mere lyst på det mandag
for vi får hjælp
Anmeld