Nemesis skriver:
Det er møghårdt! Desværre kommer der ikke hjælp med mindre man ved hvilke paragraffer der siger hvad.
Synes du skal bede skolen/sygehuset om at de indkalder til et netværksmøde men ppr, skolen, sygehuset, SFO/BH og jer, så i kan få afklaring på din søns behov men også jeres!
Hvorfor i alverden skal du have et møde med en fys?? Det er da slet ikke det eneste det handler om?? i skal have et møde med en fra ppr.
Synes du skal slå i bordet! evt. finde familieafdelingen på jeres kommunes hjemmeside der skulle gerne stå hvem den ansvarlige leder er og så skrive en mail..det virker hver gang her. Det er bare sørgeligt man skal helt derud hver gang.
Jeg kender intet til paragraffer men ved som dig at det er hårdt. Og kan vitterlig snart ikke mere.
Vi havde rundbordsamtale sidste år på sygehuset, hvor den gamle lærer og ny ( har fået ny efter ferien ) skolelederen, skolepsykolog, skolelærer , sociale pædagog & psykolog samt læge alle sammen fra sygehuset.
Vi blev overladt til skolen men problemet er skolen ikke ser nogle problemer der henne. Har slåsses med dem i 4 år. Der var lavet forskellige test af psykologen som viste forskellige ting, og han mente min dreng måtte have massive problemer i skolen. Men skolen siger det går så fint. Har før skrevet indlæg om samme problem herinde. Så det er som at slå i en dyne.
Møde med fys skal vi have fordi det er en fys som er koblet på vores skole. Havde efterspurgt en ergo der kunne hjælpe os i forhold til hans sensitive problemer. Jeg har fåer nok så tar det jeg kan få lige nu, ved ikke hvad jeg ellers skal gøre.
Jeg syntes der skulle laves en handlings plan så man kan hjælpe ham på de område han ikke er god i, men skolen mener igen der går SÅ FINT = vi har en dreng herhjemme som konstant er stresset og reagere over det mindste.
Igen løber vi i ring - vi har slået i bordet 100000 gange men der sker INTET..
Idag sagde jeg til fys enten hjalp de os, ellers kunne de finde 3 pladser til ungerne

Anmeld