Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

ramona

jeg forstår godt det er svært.  men du må ikke bare acceptere at blive slået og behandlet sådan.   tror desværre ikke på din kæreste bliver klogere når han behandler dig sådan nu.

det er ikke sådan et forhold skal være du skal passe på dig selv og dit kommende barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

ja man kan jo ikke gøre det samme når man bor i udlandet vis du boede i danmark kunne du have taget på kommunen og fået hjælp. er din familie osse lige glad vis du fortæller at han slår dig ? du skal væk derfra 

Anmeld

22. januar 2013

Nemesis

Du overtrækker dit kontokort og tager en enkeltbillet til DK og finder derefter det nærmeste krisecenter!

Det der er hverken sundt for dig ELLER dit barn! Der er ikke noget "det må du bare finde dig i"!!! Gu skal du ej!

Kan du så komme hjem til DK!

Kæmpe kram!

Anmeld

22. januar 2013

anna111

Nemesis skriver:

Du overtrækker dit kontokort og tager en enkeltbillet til DK og finder derefter det nærmeste krisecenter!

Det der er hverken sundt for dig ELLER dit barn! Der er ikke noget "det må du bare finde dig i"!!! Gu skal du ej!

Kan du så komme hjem til DK!

Kæmpe kram!

ja skynd dig af sted pak alt det du har brug for og kom væk 

Anmeld

22. januar 2013

anna111

Anonym skriver:

Det er det jeg ikke kan få mig til at gøre  fordi jeg intet og ingen har i mit liv....FUCK det er hårdt

vis du kommer hjem til DK kan du jo starte i mødre gruppe og møde nogle der  du skal ikke være bange for altid at skulle være alene for du skal nok møde nogle her hjemme i DK find det nærmeste krise senter i dk og der vil du osse møde nye mennesker

Anmeld

22. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Det er mig der må gå, for det hans hus penge alt. Han har sagt at jeg godt må gå, men hvor skal du hen og du vil fortryde det siger han. Pga jeg ingen penge, ting, hus, bil intet har  Og self ingen familie de vendte ryggen til mig. Han kan mærke at jeg har brug for at blive hos ham tror jeg? for han har flere gange sagt. Se kommunen vil ikke gøre en skid for dig, og du har ingen familie de vil ik have dig. Også ved han jo i forvejen at jeg mistede alt pga ham 

Så synes jeg du skal finde et andet sted at bo .. Så kan det jo være han fatter det, ellers, så tror jeg ganske simpelt ikke der er et gram kærlighed i det fra hans side !! 

Havde i børn sammen ?? 

Hvis ja, så er det ekstra vigtig du kommer væk.. Tro mig .. Det er ikke godt for børn at vokse op i sådan noget, og de kan mærke det SÅ tydeligt på dig hvis der er noget galt.. 

Uanset hvad, så ville jeg være smuttet... 

har du ikke en sød veninde eller lign. som kan have dig boende indtil der dukker en mulighed op ? 

Anmeld

22. januar 2013

baby012

Forstår det lidt som om at du er gravid? Og ikke bor i dk ? 

KAN DU SÅ SE AT KOMME PÅ DET FØRSTE FLY, og hjem !! 

Hvis du bliver og føder dit barn der, så har han dig lige der hvor han vil have dig! Du får ikke lov bare at rejse Med barnet! 

Kom herop! Om ikke andet så for dit barns skyld ! 

fød dit barn i dk! Så er det beskyttet imod ham! Og dig med ... 

Hvis han slår dig, hvad skulle så forhindre ham i at være voldig overfor barnet ? Både psykisk og fysisk ... 

Kan du så se at få pakket dine ting, det kan kun gå for langsomt nu ! 

Anmeld

22. januar 2013

VIPpigen

Bor i udlandet, og det er fordi de er dumme synes jeg. De havde vist fået nok af mig, jeg må acceptere alt hvad der sker, eller også må jeg holde kæft sidde på min røv og være ligeglad  

Nu spørger jeg lige ud, for sidder med en tanke om at din mand er tvunget ind i ægteskabet... Er det et planlagt ægteskab??

Jeg kan ikke lade vær med at tænke at ægteskabet er planlagt, og det første stykke tid har været rosenrødt som sådan, ilsom forelskelse... Men ret hurtigt (syntes jeg) er du blevet en brugsgenstand man kan bruge lidt som man vil...

Du skal være velkommen hvis du hellere vil skrive privat. Jeg tænker lidt om du er interesseret i at flygte fra det land du bor i, eller hvad er du villig til at gøre ved sagen??

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Nu spørger jeg lige ud, for sidder med en tanke om at din mand er tvunget ind i ægteskabet... Er det et planlagt ægteskab??

Jeg kan ikke lade vær med at tænke at ægteskabet er planlagt, og det første stykke tid har været rosenrødt som sådan, ilsom forelskelse... Men ret hurtigt (syntes jeg) er du blevet en brugsgenstand man kan bruge lidt som man vil...

Du skal være velkommen hvis du hellere vil skrive privat. Jeg tænker lidt om du er interesseret i at flygte fra det land du bor i, eller hvad er du villig til at gøre ved sagen??

Nej det ikke tvangs, han valgte selv at blive gift. Jeg gad ikke var lidt i tvivl efter der var gået lidt tid sagde jeg ja.

Anmeld

22. januar 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Nej det ikke tvangs, han valgte selv at blive gift. Jeg gad ikke var lidt i tvivl efter der var gået lidt tid sagde jeg ja.

Okay. Han ville gerne, du vidste ikke helt...

Men som sagt, hvor interesseret er du i at komme væk fra ham, og det land i bor i?? og har du mulighed for selv at komme væk??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.