Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

frk1991

Anna111 skriver:

det er ikke et sundt forhold at være i syntes du skal gå fra ham du fortjæner meget mere tror du ikke vis du prøver at kontakte din familie og siger du vil gå fra ham at de vil hjælpe dig de kunne vel ikke finde på at lade dig stå på gaden gravid og uden noget? de må jo have set hvilken tybe han var siden de vender dig ryggen? (som jeg syntes er helt forkert) men tror ikke på han vil ændre sig og slet ikke når han ved du ikke har andre så tror han han kan behandle dig som han vil og vis du bliver ved ham bliver det helt sikkert bare være. eller må du prøve at kontakte kommunen og sige at du står uden bolig og intægt om lidt og du er gravid så skal de hjælpe dig. håber det bedste for dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

MorDk

Du fortjener ikke at blive behandlet på den måde!!! Han er iKKE det værd!! Han behandler dig IKKE godt! KRAM herfra

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

det er ikke et sundt forhold at være i syntes du skal gå fra ham du fortjæner meget mere tror du ikke vis du prøver at kontakte din familie og siger du vil gå fra ham at de vil hjælpe dig de kunne vel ikke finde på at lade dig stå på gaden gravid og uden noget? de må jo have set hvilken tybe han var siden de vender dig ryggen? (som jeg syntes er helt forkert) men tror ikke på han vil ændre sig og slet ikke når han ved du ikke har andre så tror han han kan behandle dig som han vil og vis du bliver ved ham bliver det helt sikkert bare være. eller må du prøve at kontakte kommunen og sige at du står uden bolig og intægt om lidt og du er gravid så skal de hjælpe dig. håber det bedste for dig 

Min familie har sagt jeg ikke skal gå fra ham, gør jeg det så bliver jeg bare ude på gaden de er ligeglade for nu havde de fået nok af mig.

Jeg er seriøst blevet så træt af mig selv og livet.

Prøvede at snakke med ham idag, efter en hård nat men svaret var 4 lusinger (staves)

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du fortjener ikke at blive behandlet på den måde!!! Han er iKKE det værd!! Han behandler dig IKKE godt! KRAM herfra

Tak

Anmeld

22. januar 2013

ramona

du skal se at komme væk derfra. ingen skal finde sig i vold og lussinger er vold.

du skal tænke på dig selv og det kommende barn, ved godt kærlighed er svært og gør ondt, men når han virker så ligeglad nu og giver lussinger nu hvad sker der så ikke i fremtiden og hvad er det den lille skal vokse op i.

jeg ville gå en tur på kommunen og fortælle det som det er og hører om der er mulighed for noget hjælp på nogen måde,

kæmpe kram til ¨dig

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

ramona skriver:

du skal se at komme væk derfra. ingen skal finde sig i vold og lussinger er vold.

du skal tænke på dig selv og det kommende barn, ved godt kærlighed er svært og gør ondt, men når han virker så ligeglad nu og giver lussinger nu hvad sker der så ikke i fremtiden og hvad er det den lille skal vokse op i.

jeg ville gå en tur på kommunen og fortælle det som det er og hører om der er mulighed for noget hjælp på nogen måde,

kæmpe kram til ¨dig

Det er det jeg ikke kan få mig til at gøre  fordi jeg intet og ingen har i mit liv....FUCK det er hårdt

Anmeld

22. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Min familie har sagt jeg ikke skal gå fra ham, gør jeg det så bliver jeg bare ude på gaden de er ligeglade for nu havde de fået nok af mig.

Jeg er seriøst blevet så træt af mig selv og livet.

Prøvede at snakke med ham idag, efter en hård nat men svaret var 4 lusinger (staves)

tag ned på kommunen nu snak med dem sig hvordan det forholder sig du skal væk derfra nu ! han er da syg i hovedet at slå sin gravide kæreste vis han slår dig nu kan han helt sikket gøre det igen ! tænk på dit barn vis han slår dig kan han helt sikkert osse finde på at slå barnet..! særiøst vil du ikke godt skynde dig ned på kommunen nu du skal ikke blive der kan slet ikke klare tanken om vis du bliver der! han fortjæner jer ikke han kan jo være sur når han kommer hjem og gøre det samme igen skynd dig væk inden han kommer hjem pak en taske så må kommunen finde et midlertidig sted til dig det skal de nemlig gøre 

Anmeld

22. januar 2013

VIPpigen

Hvor bor du henne, måske en herinde fra kunne hjælpe med diverse ting der skal styr på hvis du skal forlade ham... Er i gift, og hvorfor tvinger din familie dig til at blive ved ham??

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvor bor du henne, måske en herinde fra kunne hjælpe med diverse ting der skal styr på hvis du skal forlade ham... Er i gift, og hvorfor tvinger din familie dig til at blive ved ham??

Bor i udlandet, og det er fordi de er dumme synes jeg. De havde vist fået nok af mig, jeg må acceptere alt hvad der sker, eller også må jeg holde kæft sidde på min røv og være ligeglad  

Anmeld

22. januar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg er helt mundlam når jeg læser din tråd . Og hvor får jeg ondt i hjertet på dine vejen .
Du bliver simpelthen nødt til at tage ansvar for dit og dit barns liv . Du bliver nødt til at gå på kommunen og bede dem hjælpe dig . Et skal væk fra ham .
Nu kommer jeg med et eksempel . Hvad hvis I får et barn med koliK hvem siger hans hjerne kan klare et barn som skriger 16 timer i døgnet måske . Hvad tror du så han måske kan finde på når han slår dig ? Jeg tror sådan en mand kan finde på at tæve sit barn til det holder mund . Er det okay synes du ? Er det okay at han slår på sin gravide kæreste ?
Jeg lyder måske hård . Men jeg ved hvor hårdt det er at have et koliK barn og jeg tror ikk sådan en man vil kunne håndtere det . Og det vil da være ganske forfærdeligt han slår barnet .
Jeg har kun en ting at sige du må simpelthen tage dig selv i nakken og få pakket dine ting . Kommunen skal hjælpe dig . Om ikk andet så kan du komme på krise centre . Jeg tror ikk det er første gang han slår dig , og heller ikk sidste .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.