Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

Er det og være forelsket/elske 

vi har været sammen i 1år og 2 måneder. 

Manden: glemmer godnat kysser, spørg mig aldrig om hvordan jeg har det, når jeg rør eller snakker "hold lige kæft jeg ser tv" hvad vil du nu hvorfor rør du mig" og jeg svare ikke noget havde bare lyst må man ikke? Jeg elsker dig nååå ok siger han. Når jeg vil have ham med til første gangs scanning "jeg kan godt men vil ikke miste penge" ? Øh det er dit barn jeg er din kone det er en første gangs oplevelse, hvad mener du? han svare jeg mener det jeg siger er du med du kan ikke lave om på mig. Ok siger jeg så, men det er heller ikke sådan et forhold jeg vil have, er pengene da mere værd? Ja siger han for jeg betaler for scanning tænk hvis jeg ikke havde betalt hvad havde du så gjort, og jeg blødte lidt hold nu op siger han tag det med ro vent i 10 dage så skal jeg til samtale også kan jeg komme med dig vil jo gerne se mit barn? siger han. Jamen du vil jo ikke nu? Nej fordi vi skal bruge penge og jeg vil hellere bruge det om 10 dage så spare vi lidt også mister jeg kun 1 dags løn. Vi har brug for penge men alligevel 

Konen: elsker ham, krammer kysser ham, spørg ham om det har gået godt, om der er noget han vil tale om, at jeg elsker dig søde ord skat min elskede osv, mig som altid ber ham om at dyrke sex med mig. 

Hab syntes han får nok med 1 gang om ugen men får han lyst så det bare ned med bukserne og kom her  Når jeg har lyst jeg vil ikke er træt, han arbejder 10 timer hverdag? Han er træt det ikke løgn men før i tiden arbejdede han mere og der ville han altid dyrke sex og han viste sin kærlighed. Nu gør han det ikke?  For hvis  jeg kan mærke at han viser kærligheden vil jeg blive forkælet siger han? Sådan er alle næsten. Jeg vil ikke have u bliver sådan? 

Men det gør jeg ikke, jeg har også brug for kærlighed ig at blive elskeT? Ja men det du får er nok. Vil du have mere så find dig en anden hvis du tør siger han. 

Jeg elsker ham utrolig højt hvad skal jeg gøre, hvordan skal det fungere? Jeg græder hver nat uden at han ved det har grædt foran ham igså er meget følsom men han råber af mig hvad tuder du af slap dog af også sover han bare  Det skal lige siges at jeg ingen familie andre end ham har!! 

Er helt alene uden job, uden udd og er gravid  Er ung og han har alti passet mig indtil nu men siden han fik de der penge problemer blev han sådan savner ham faktisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

frk1991

Kan kun sige at jeg fik tåre i øjnene af at læse det :-( Og at jeg ville være ked af at skulle leve sådan

Sender en masse kram, og synes du skal mærke godt efter inden i dig selv hvad du vil 

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Kan kun sige at jeg fik tåre i øjnene af at læse det :-( Og at jeg ville være ked af at skulle leve sådan

Sender en masse kram, og synes du skal mærke godt efter inden i dig selv hvad du vil 

Utroligt sødt af dig, tak. 

Men han var seriøst ikke sådan, da han faldt økonomisk blev han sådan  Han siger at han ikke kan være lykkelig og glad uden penge og det synes jeg er forkert? For jeg kan da sagtens elske og tænke osv alt har sin tid og egen plads Synes jeg. Self ville jeg gerne hjælpe ham men det kan jeg ikke er gravid og har intet indkomst. Men at han elsker mig også er det altid mig der starter alt, snakke, kysse, osv. Udover det er han utrolig god til at hjælpe andre, arbejde 10 t og komme hjem også se tv efter maden og grine også falder han i søvn uden nat kys?  Hvad har jeg gjort fortjener jeg det virkeligt jeg sover ikke kan ikke tænker og er ked af det. Har heller ingen familie, ingen som elsker mig eller noget. Har mistet dem alle og alt. Får bare mærkelige tanker nogen gange hvor er livet bare hårdt for mig, ingen vil hjælpe ingen vil elske hvad har jeg gjort siden jeg fortjener at have det sådan  Åh mit hjerte er snart helt dødt. Lever kun for mit barns skyld, lever kun for jeg bære et liv inde i maven ellers havde jeg for længst været væk fra denne verden istedet for at have disse smerter. 

KÆRLIGHED GØR ONDT PÅ MIG, alene og forladt pige  

Anmeld

22. januar 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Utroligt sødt af dig, tak. 

Men han var seriøst ikke sådan, da han faldt økonomisk blev han sådan  Han siger at han ikke kan være lykkelig og glad uden penge og det synes jeg er forkert? For jeg kan da sagtens elske og tænke osv alt har sin tid og egen plads Synes jeg. Self ville jeg gerne hjælpe ham men det kan jeg ikke er gravid og har intet indkomst. Men at han elsker mig også er det altid mig der starter alt, snakke, kysse, osv. Udover det er han utrolig god til at hjælpe andre, arbejde 10 t og komme hjem også se tv efter maden og grine også falder han i søvn uden nat kys?  Hvad har jeg gjort fortjener jeg det virkeligt jeg sover ikke kan ikke tænker og er ked af det. Har heller ingen familie, ingen som elsker mig eller noget. Har mistet dem alle og alt. Får bare mærkelige tanker nogen gange hvor er livet bare hårdt for mig, ingen vil hjælpe ingen vil elske hvad har jeg gjort siden jeg fortjener at have det sådan  Åh mit hjerte er snart helt dødt. Lever kun for mit barns skyld, lever kun for jeg bære et liv inde i maven ellers havde jeg for længst været væk fra denne verden istedet for at have disse smerter. 

KÆRLIGHED GØR ONDT PÅ MIG, alene og forladt pige  

Hmm.. Hvor længe har han haft økonomiske problemer, og hvor langt er et henne? I har kun været sammen i 1,2 år ikke?

Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er det samme, men jeg havde mange af de samme tanker og følelser som du, da kæresten og ledi havde været sammen 1,5 år. Det viste simpelthen at være fordi det var gået hen og blevet hverdag for kæresten, hvor jeg stadig svævede rundt på en lyserød sky og forventede en masse romantik. Til sidst indså jeg, at jeg var nødt til at acceptere den ændring og lade det blive hverdag for mig også, for jeg endte med at lægge for stort pres på ham og dermed skubbe ham væk.
Det sagt, så ved jeg hvor hårde de følelser og tanker du har er, og jeg føler med dig Håber det hele snart bliver bedre!

Anmeld

22. januar 2013

LR85

Puuuha. Jeg ville godt nok smutte hvis jeg var dig. 

det er jo ikke værdigt a leve i. Du skal OG kan få meget bedre. 

Er det for sent at afbryde graviditeten evt? 

Anmeld

22. januar 2013

baby012

sidder med en klump i halsen, Fik det helt dårligt af at læse det

sidder og tænker at det der på ingen måde er værdigt for dig ..

Utroligt du bliver hos ham, jeg havde nok pakket hans kuffert og bedt ham smutte et andet sted hen hvis det skulle bære sådan .. 

ellers tænker jeg parterapi ?? 

Det der er ikke normalt, og bestemt ikke et sundt forhold .. 

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hmm.. Hvor længe har han haft økonomiske problemer, og hvor langt er et henne? I har kun været sammen i 1,2 år ikke?

Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er det samme, men jeg havde mange af de samme tanker og følelser som du, da kæresten og ledi havde været sammen 1,5 år. Det viste simpelthen at være fordi det var gået hen og blevet hverdag for kæresten, hvor jeg stadig svævede rundt på en lyserød sky og forventede en masse romantik. Til sidst indså jeg, at jeg var nødt til at acceptere den ændring og lade det blive hverdag for mig også, for jeg endte med at lægge for stort pres på ham og dermed skubbe ham væk.
Det sagt, så ved jeg hvor hårde de følelser og tanker du har er, og jeg føler med dig Håber det hele snart bliver bedre!

Ja i 1år 2 mån har vi været sammen. Sover i sofaen, er lidt kold overfor ham. Prøver at skubbe ham lidt væk. Han fortjener ikke alt hvad jeg gør/giver 

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Puuuha. Jeg ville godt nok smutte hvis jeg var dig. 

det er jo ikke værdigt a leve i. Du skal OG kan få meget bedre. 

Er det for sent at afbryde graviditeten evt? 

Ja jeg er 4 måneder's gravid  snart 5 

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

sidder med en klump i halsen, Fik det helt dårligt af at læse det

sidder og tænker at det der på ingen måde er værdigt for dig ..

Utroligt du bliver hos ham, jeg havde nok pakket hans kuffert og bedt ham smutte et andet sted hen hvis det skulle bære sådan .. 

ellers tænker jeg parterapi ?? 

Det der er ikke normalt, og bestemt ikke et sundt forhold .. 

Det er mig der må gå, for det hans hus penge alt. Han har sagt at jeg godt må gå, men hvor skal du hen og du vil fortryde det siger han. Pga jeg ingen penge, ting, hus, bil intet har  Og self ingen familie de vendte ryggen til mig. Han kan mærke at jeg har brug for at blive hos ham tror jeg? for han har flere gange sagt. Se kommunen vil ikke gøre en skid for dig, og du har ingen familie de vil ik have dig. Også ved han jo i forvejen at jeg mistede alt pga ham 

Anmeld

22. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

det er ikke et sundt forhold at være i syntes du skal gå fra ham du fortjæner meget mere tror du ikke vis du prøver at kontakte din familie og siger du vil gå fra ham at de vil hjælpe dig de kunne vel ikke finde på at lade dig stå på gaden gravid og uden noget? de må jo have set hvilken tybe han var siden de vender dig ryggen? (som jeg syntes er helt forkert) men tror ikke på han vil ændre sig og slet ikke når han ved du ikke har andre så tror han han kan behandle dig som han vil og vis du bliver ved ham bliver det helt sikkert bare være. eller må du prøve at kontakte kommunen og sige at du står uden bolig og intægt om lidt og du er gravid så skal de hjælpe dig. håber det bedste for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.