Vil din bank af med dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

Anonym trådstarter

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-63198341:se-hvilke-kunder-bankerne-vil-af-med.html?forside

Hvad mener I om hele debatten om gode/dårlige kunder? Gebyrer for folk der ikke i forvejen ikke har ret mange penge? Tænker I over hvordan I ses på af Jeres bank? Er vi ikke ved at dele folk ind i et A og et B- hold? På den anden side er det jo logisk nok, at man ikke vil bruge en masse tid på kunder, som man ikke tjener penge på

Jeg kan godt se, at banken er en forretning, ligesom alle andre, men synes det er lidt voldsomt. 40 kr for at gå ind og hæve penge?

Hvad tænker I om debatten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Anonym trådstarter

Ingen? 

Anmeld

21. januar 2013

M (:

Anonym skriver:

http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-63198341:se-hvilke-kunder-bankerne-vil-af-med.html?forside

Hvad mener I om hele debatten om gode/dårlige kunder? Gebyrer for folk der ikke i forvejen ikke har ret mange penge? Tænker I over hvordan I ses på af Jeres bank? Er vi ikke ved at dele folk ind i et A og et B- hold? På den anden side er det jo logisk nok, at man ikke vil bruge en masse tid på kunder, som man ikke tjener penge på

Jeg kan godt se, at banken er en forretning, ligesom alle andre, men synes det er lidt voldsomt. 40 kr for at gå ind og hæve penge?

Hvad tænker I om debatten?

Jep, jeg er en af dem bankerne vil af med.. But don't worry, jeg går selv..

Anmeld

21. januar 2013

MorDk

M (: skriver:

Jep, jeg er en af dem bankerne vil af med.. But don't worry, jeg går selv..

Me too... skal bare liiige finde et ny bank.... så må vi se

Anmeld

21. januar 2013

An&Jo

nææ min bank vil ikke af med mig, heldigvis..

Men hvor er jeg glad for at jeg altid har sværget til de små sparekasser fremfor de store banker, for de der gebyrer for alting har været på vej længe..

Anmeld

21. januar 2013

M (:

MorDk skriver:

Me too... skal bare liiige finde et ny bank.... så må vi se

Jeg tænker Nordea, men ved ikke rigtig, om de er bedre.. 

Anmeld

21. januar 2013

MorDk

M (: skriver:

Jeg tænker Nordea, men ved ikke rigtig, om de er bedre.. 

Puha ved jeg heller ikke har sgu ik forstand på det. Min kæreste har Arbejdernes Landsbank. Tror måske det bliver den...

Anmeld

21. januar 2013

M (:

MorDk skriver:

Puha ved jeg heller ikke har sgu ik forstand på det. Min kæreste har Arbejdernes Landsbank. Tror måske det bliver den...

Min kæreste har nemlig Nordea, og er meget tilfredse med dem..

Anmeld

21. januar 2013

Lise

Havde de fortalt hvis de ville af med mig?

Det har de ikke sagt noget om.

Til gengæld er det ikke så lang tid siden at de ringede og sagde at jeg var en af deres gode kunder, så det vil de vel ikke.

Anmeld

21. januar 2013

Guldfisken

MorDk skriver:

Arbejdernes Landsbank

Altså jeg bruger min netbank til ALT! Som i virkelig, ALT. Så et eller andet sted vil de nok gerne af med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.