Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-63198341:se-hvilke-kunder-bankerne-vil-af-med.html?forside
Hvad mener I om hele debatten om gode/dårlige kunder? Gebyrer for folk der ikke i forvejen ikke har ret mange penge? Tænker I over hvordan I ses på af Jeres bank? Er vi ikke ved at dele folk ind i et A og et B- hold? På den anden side er det jo logisk nok, at man ikke vil bruge en masse tid på kunder, som man ikke tjener penge på
Jeg kan godt se, at banken er en forretning, ligesom alle andre, men synes det er lidt voldsomt. 40 kr for at gå ind og hæve penge?
Hvad tænker I om debatten?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen?
Anonym skriver: http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/id-63198341:se-hvilke-kunder-bankerne-vil-af-med.html?forside Hvad mener I om hele debatten om gode/dårlige kunder? Gebyrer for folk der ikke i forvejen ikke har ret mange penge? Tænker I over hvordan I ses på af Jeres bank? Er vi ikke ved at dele folk ind i et A og et B- hold? På den anden side er det jo logisk nok, at man ikke vil bruge en masse tid på kunder, som man ikke tjener penge på Jeg kan godt se, at banken er en forretning, ligesom alle andre, men synes det er lidt voldsomt. 40 kr for at gå ind og hæve penge? Hvad tænker I om debatten?
Jep, jeg er en af dem bankerne vil af med.. But don't worry, jeg går selv..
M (: skriver: Jep, jeg er en af dem bankerne vil af med.. But don't worry, jeg går selv..
Me too... skal bare liiige finde et ny bank.... så må vi se
MorDk skriver: Me too... skal bare liiige finde et ny bank.... så må vi se
Jeg tænker Nordea, men ved ikke rigtig, om de er bedre..
M (: skriver: Jeg tænker Nordea, men ved ikke rigtig, om de er bedre..
Puha ved jeg heller ikke har sgu ik forstand på det. Min kæreste har Arbejdernes Landsbank. Tror måske det bliver den...
MorDk skriver: Puha ved jeg heller ikke har sgu ik forstand på det. Min kæreste har Arbejdernes Landsbank. Tror måske det bliver den...
Min kæreste har nemlig Nordea, og er meget tilfredse med dem..
Havde de fortalt hvis de ville af med mig?
Det har de ikke sagt noget om.
Til gengæld er det ikke så lang tid siden at de ringede og sagde at jeg var en af deres gode kunder, så det vil de vel ikke.
Arbejdernes Landsbank
Altså jeg bruger min netbank til ALT! Som i virkelig, ALT. Så et eller andet sted vil de nok gerne af med mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128