MissTas skriver:
Hej med alle jer skønne piger 
Det er ved at være mange måneder siden at jeg efterhånden har været herinde og har skrevet et indlæg. Der har været så forfærdelig mange ting, at denne side ikke har været så vigtig for mig den seneste tid.
Som nogle af jer nok ved blev jeg for 6 måneder siden indlagt i Aalborg, da jeg i 14 dage havde været meget dårlig. Jeg fik efterfølgende efter en operation og utallige undersøgelser konstateret en kronisk leversygdom som har ædt det meste af min lever. For at det sidste af min lever ikke tager skade skal jeg være i kraftig medicinsk behandling resten af livet og lægerne håber at det er "nok". Det kan dog komme så vidt en dag, at min krop ikke reagerer positivt på medicinen og jeg vil derfor skulle have en ny lever. Dette satser jeg dog ikke på sker
.. Men på nuværende tidspunkt reagerer jeg positivt på medicinen og de har sygdommen under kontrol, så det er dejligt 
Min dejlige datter Annastacia er nu 11 måneder gammel og der er sket SÅ meget! hun kravler i fulde fart over det hele, har fået 8 tænder, siger Moar, og går når hun holder ved bordet eller sofaen. Jamen hvor blev min lille baby af :O
Udover det er hun den 2. januar startet i dagpleje, men har haft en rigtig svær start (Total mor-syg) jeg har heldigvis 1 måned til at køre hende ind, så vi regner med at hun kan nå at blive kørt ind inden jeg igen starter på uddannelse den 4. februar
Det går allerede meget bedre med hende 
Lige et hyggespørgsmål, hvad sys i om den helt nye molo kollektion?
jeg er VIIILD med den
har lige købt disse fine ting derfra til min prinsesse
hvad synes i om det?
Uh sikke da noget med din lever.. Det er jeg ked af at høre men godt der er styr på det..
Ligepludseligt er de kære små ikke så små mere.