Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnL skriver: Godt at høre I har det godt Håber alt går vel med dig Fedt tøj, i små doser
Godt at høre I har det godt Håber alt går vel med dig
Fedt tøj, i små doser
Alt går vel her lægerne har fået mine levertal slået helt i bund, så håber bare at den nye medicin jeg får holder tallene nede men de har nøje kontrol med mig, så er helt tryg
dejligt med tanker fra jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Dejligt at de har fået styr på det, og For at det aldrig vil komme så vidt, at du ska operares! Vh stine
Dejligt at de har fået styr på det, og For at det aldrig vil komme så vidt, at du ska operares! Vh stine
tusind tak for det krydser også selv, men mon ikke det nok skal gå sådan skal man hvert fald tænke
MorDk skriver: Godt at høre fra dig igen! Sikke en masse! Puha! Det må have været hårdt/være hårdt.... KÆMPE krammer!!! Tøjet er lækkert! Tanker herfra!!!
Godt at høre fra dig igen! Sikke en masse! Puha! Det må have været hårdt/være hårdt.... KÆMPE krammer!!!
Tøjet er lækkert!
Tanker herfra!!!
tak og i lige måde har også tænkt på dig og hvordan det går med jeres lille prinsesse .. hun må vel være stor efterhånden ..
ja, det var ekstremt hårdt, er det stadig til tider, men man vænner sig mere og mere til det. det er jo en sygdom jeg desværre skal lære at leve med ..
tak for kramer
AnnaKJ skriver: Godt at høre fra dig igen Men puha - sikke en omgang du er igennem Men dejligt de har det under kontrol Jeg kan faktisk ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om det nye fra Molo? Noget siger mig, at jeg godt kan lide det, og har tit stået med det i hånden - men så kommer jeg bare heller ikke længere, noget holder mig tilbage Men den grå er super fed!
Godt at høre fra dig igen Men puha - sikke en omgang du er igennem Men dejligt de har det under kontrol Jeg kan faktisk ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om det nye fra Molo? Noget siger mig, at jeg godt kan lide det, og har tit stået med det i hånden - men så kommer jeg bare heller ikke længere, noget holder mig tilbage Men den grå er super fed!
ja, det var bestemt ingen rar omgang .. og slet ikke fordi jeg bare pludselig en formiddag blev ringet op af min læge som sagde jeg skulle pakke og haste indlægges på Aalborg sygehus .. så blev sq noget skræmt over at der pludselig var noget så alvorligt galt :/
men men, der er styr på det nu, så nu skal jeg bare lære at leve med at være kronisk syg .. det kan ta lidt tid, da der er lidt livsændringer ..
jeg elsker deres nye kollektion sys det er fede og friske farver og jeg er selv viiild med pompdelux og noa noa, men nogle gange savner jeg lidt farver og der er molo perfekt at supplerer med sys jeg
Tanja. skriver: Dejligt med en Update, håber medicinen bliver ved at virke godtMht tøjet: fåes det til drenge? Min pige er for stor til bodyer og bare ikke god i stærke farver, men det ville være perfekt til lillebror hvis det kunne fåes i drengefarver
Dejligt med en Update, håber medicinen bliver ved at virke godtMht tøjet: fåes det til drenge? Min pige er for stor til bodyer og bare ikke god i stærke farver, men det ville være perfekt til lillebror hvis det kunne fåes i drengefarver
ja, det håber vi også herhjemme ellers må man jo ta den derfra ..
jamen molo er også lige kommet med den fedeste kollektion til drenge i blå og grønlige farver, så lækker du kan se det meste på babyfryd.dk
Moma skriver: Sikke da en hård omgang, du har været igennem! Godt at høre, at det går fremad nu. Til tøjet Stort kram herfra
Sikke da en hård omgang, du har været igennem! Godt at høre, at det går fremad nu.
Til tøjet
Stort kram herfra
ja, det var ikke lige hvad man havde håbet, men man må bare se fremad min datter har heldigvis holdt modet oppe på mig.. det gør ens små guldklumper jo bare man kigger på dem
ja, er også viiild med det
Frk.S skriver: Tak for update. Har tænkt på dig flere gange siden dengang du skrev om din sygdom. Ih, hvor dejligt at de har din sygdom under kontrol. Håber for dig, at de bliver ved med det. Jeg synes tøjet er rigtig fint.
Tak for update. Har tænkt på dig flere gange siden dengang du skrev om din sygdom.
Ih, hvor dejligt at de har din sygdom under kontrol. Håber for dig, at de bliver ved med det.
Jeg synes tøjet er rigtig fint.
tusind tak.. det varmer når man hører at nogle har tænkt på en
men, skønt de har styr på det, men har de heldigvis haft gennem hele forløbet. Dygtige læger jeg er under, så det betyder meget
ja, det er lækkert
MissTas skriver: Alt går vel her lægerne har fået mine levertal slået helt i bund, så håber bare at den nye medicin jeg får holder tallene nede men de har nøje kontrol med mig, så er helt tryg dejligt med tanker fra jer
Dejligt at høre og godt at du føler dig tryg
MissTas skriver: ja, det var bestemt ingen rar omgang .. og slet ikke fordi jeg bare pludselig en formiddag blev ringet op af min læge som sagde jeg skulle pakke og haste indlægges på Aalborg sygehus .. så blev sq noget skræmt over at der pludselig var noget så alvorligt galt :/ men men, der er styr på det nu, så nu skal jeg bare lære at leve med at være kronisk syg .. det kan ta lidt tid, da der er lidt livsændringer .. jeg elsker deres nye kollektion sys det er fede og friske farver og jeg er selv viiild med pompdelux og noa noa, men nogle gange savner jeg lidt farver og der er molo perfekt at supplerer med sys jeg
AnnaKJ skriver: Jeg kan også virkelig godt lide molo Og meget af det passer så godt til Lærke som er en meget smal pige Har blandet andet lige bestilt hendes forårsjakke http://www.houseofkids.dk/pi/Sort-lang-Holly-Softs hell-fra-Molo-2-år-92-cm_204067_2735.aspx
Jeg kan også virkelig godt lide molo Og meget af det passer så godt til Lærke som er en meget smal pige Har blandet andet lige bestilt hendes forårsjakke http://www.houseofkids.dk/pi/Sort-lang-Holly-Softs hell-fra-Molo-2-år-92-cm_204067_2735.aspx
ja molo er nemlig lidt smalt i det, men langt og det passer også godt til annastacia.. hun er nemlig også blevet en smal pige men lang ..
ej, den er da bare super lækker den jakke .. hvor blir hun fin i den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128