Hej piger, længe siden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

MissTas

Hej med alle jer skønne piger

Det er ved at være mange måneder siden at jeg efterhånden har været herinde og har skrevet et indlæg. Der har været så forfærdelig mange ting, at denne side ikke har været så vigtig for mig den seneste tid.

Som nogle af jer nok ved blev jeg for 6 måneder siden indlagt i Aalborg, da jeg i 14 dage havde været meget dårlig. Jeg fik efterfølgende efter en operation og utallige undersøgelser konstateret en kronisk leversygdom som har ædt det meste af min lever. For at det sidste af min lever ikke tager skade skal jeg være i kraftig medicinsk behandling resten af livet og lægerne håber at det er "nok". Det kan dog komme så vidt en dag, at min krop ikke reagerer positivt på medicinen og jeg vil derfor skulle have en ny lever. Dette satser jeg dog ikke på sker .. Men på nuværende tidspunkt reagerer jeg positivt på medicinen og de har sygdommen under kontrol, så det er dejligt

Min dejlige datter Annastacia er nu 11 måneder gammel og der er sket SÅ meget! hun kravler i fulde fart over det hele, har fået 8 tænder, siger Moar, og går når hun holder ved bordet eller sofaen. Jamen hvor blev min lille baby af :O

Udover det er hun den 2. januar startet i dagpleje, men har haft en rigtig svær start (Total mor-syg) jeg har heldigvis 1 måned til at køre hende ind, så vi regner med at hun kan nå at blive kørt ind inden jeg igen starter på uddannelse den 4. februar Det går allerede meget bedre med hende

Lige et hyggespørgsmål, hvad sys i om den helt nye molo kollektion? jeg er VIIILD med den har lige købt disse fine ting derfra til min prinsesse hvad synes i om det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Eliza

Dejligt at høre fra dig/jer. Tænkte faktisk på jer forleden 

Jeg har jo en pode som er 5 dage ældre så ja vi står samme sted mht udvikling og vuggestue start 

Mht tøjet. Den grå er 

Det andet er lidt for spraglet 

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

MissTas skriver:

Hej med alle jer skønne piger

Det er ved at være mange måneder siden at jeg efterhånden har været herinde og har skrevet et indlæg. Der har været så forfærdelig mange ting, at denne side ikke har været så vigtig for mig den seneste tid.

Som nogle af jer nok ved blev jeg for 6 måneder siden indlagt i Aalborg, da jeg i 14 dage havde været meget dårlig. Jeg fik efterfølgende efter en operation og utallige undersøgelser konstateret en kronisk leversygdom som har ædt det meste af min lever. For at det sidste af min lever ikke tager skade skal jeg være i kraftig medicinsk behandling resten af livet og lægerne håber at det er "nok". Det kan dog komme så vidt en dag, at min krop ikke reagerer positivt på medicinen og jeg vil derfor skulle have en ny lever. Dette satser jeg dog ikke på sker .. Men på nuværende tidspunkt reagerer jeg positivt på medicinen og de har sygdommen under kontrol, så det er dejligt

Min dejlige datter Annastacia er nu 11 måneder gammel og der er sket SÅ meget! hun kravler i fulde fart over det hele, har fået 8 tænder, siger Moar, og går når hun holder ved bordet eller sofaen. Jamen hvor blev min lille baby af :O

Udover det er hun den 2. januar startet i dagpleje, men har haft en rigtig svær start (Total mor-syg) jeg har heldigvis 1 måned til at køre hende ind, så vi regner med at hun kan nå at blive kørt ind inden jeg igen starter på uddannelse den 4. februar Det går allerede meget bedre med hende

Lige et hyggespørgsmål, hvad sys i om den helt nye molo kollektion? jeg er VIIILD med den har lige købt disse fine ting derfra til min prinsesse hvad synes i om det?

Godt at høre I har det godt Håber alt går vel med dig

Fedt tøj, i små doser  

Anmeld

21. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at de har fået styr på det, og  For at det aldrig vil komme så vidt, at du ska operares! Vh stine

Anmeld

21. januar 2013

MorDk

Godt at høre fra dig igen! Sikke en masse! Puha! Det må have været hårdt/være hårdt.... KÆMPE krammer!!!

Tøjet er lækkert!

Tanker herfra!!!

Anmeld

21. januar 2013

AnnaK89

Godt at høre fra dig igen
Men puha - sikke en omgang du er igennem Men dejligt de har det under kontrol

Jeg kan faktisk ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om det nye fra Molo? Noget siger mig, at jeg godt kan lide det, og har tit stået med det i hånden - men så kommer jeg bare heller ikke længere, noget holder mig tilbage
Men den grå er super fed!

Anmeld

22. januar 2013

Koen.

Dejligt med en Update, håber medicinen bliver ved at virke godt

Mht tøjet: fåes det til drenge? Min pige er for stor til bodyer og bare ikke god i stærke farver, men det ville være perfekt til lillebror hvis det kunne fåes i drengefarver

Anmeld

22. januar 2013

Moma

Sikke da en hård omgang, du har været igennem! Godt at høre, at det går fremad nu.

Til tøjet

Stort kram herfra

Anmeld

22. januar 2013

Frk.S

Tak for update. Har tænkt på dig flere gange siden dengang du skrev om din sygdom. 

Ih, hvor dejligt at de har din sygdom under kontrol. Håber for dig, at de bliver ved med det.

Jeg synes tøjet er rigtig fint.

Anmeld

22. januar 2013

MissTas

Eliza skriver:

Dejligt at høre fra dig/jer. Tænkte faktisk på jer forleden 

Jeg har jo en pode som er 5 dage ældre så ja vi står samme sted mht udvikling og vuggestue start 

Mht tøjet. Den grå er 

Det andet er lidt for spraglet 

dejligt at i har tænkt lidt på mig herinde.. der har bare været så meget, så jeg ikke rigtig har orket at skrive herinde. den energi jeg har haft er fuldt ud gået til min datter... Meen, nu er der lidt overskud igen, hvilket jo er dejligt for i har jo været savnet og har tænkt på mange af jer og jeres små guldklumper ..

ja vuggestue/dagpleje start er aldrig nemt .. Her går det heldigvis bedre med annastacia.. Hun græder stadig hver gang jeg afleverer hende og også nogle gange i løbet af dagen, men slet ikke som den første uge, så det dejligt. Man får det så dårligt ved at afleverer hende når hun græder og rækker armene ud efter en puuha..

Ja, er også vild med den grå meget af molos er oftest meget farverigt og spraglet og det er jo en smagssag.. enten kan man li det eller også synes man det er afskyeligt hehe

jeg er dog gået en del over til pompdelux og noa noa sys det er så lækkert, men det er bare ofte meget dæmpede farver og nogle gange elsker jeg bare at se hende i noget med en masse farver og så er molo lækkert sys jeg Det holder bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.