Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Ja, lige præcist. Men jdg tror det er en meget god ting, at man er så optimistisk i starten, ellers er det svært at komme igennem flere forsøg. Men håbet er der hver gang, selvom man nok bliver en smule mere realistisk.
Ja, lige præcist. Men jdg tror det er en meget god ting, at man er så optimistisk i starten, ellers er det svært at komme igennem flere forsøg. Men håbet er der hver gang, selvom man nok bliver en smule mere realistisk.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Jamen det jo lige om lidt
Jamen det jo lige om lidt
Viventerdig skriver: Mange tak søde .. Vi får brug for krydserne
Mange tak søde .. Vi får brug for krydserne
krydser også fingre for jer, jeg er selv igennem 2. forsøg.. og kan sagtens genkende pessimismen der gerne vil tage over...
Men skal vi ikke satse på at det bare bliver en god måned!!!
MorDk skriver:
BigHope13 skriver: Ja Puha er helt nervøs. Nogen gange tænker jeg den er der og andre gange så tænker jeg at jeg har jo følt sådan før og der var der jo ingenting så ja, prøver bare at tænke hvis den er negativ så må vi jo igang igen næste mdr.
Ja Puha er helt nervøs. Nogen gange tænker jeg den er der og andre gange så tænker jeg at jeg har jo følt sådan før og der var der jo ingenting så ja, prøver bare at tænke hvis den er negativ så må vi jo igang igen næste mdr.
tarkoflen skriver: Det var så lidt, du må få alle dem du skal bruge jeg hepper på livet løs
Det var så lidt, du må få alle dem du skal bruge jeg hepper på livet løs
Lou skriver: krydser også fingre for jer, jeg er selv igennem 2. forsøg.. og kan sagtens genkende pessimismen der gerne vil tage over... Men skal vi ikke satse på at det bare bliver en god måned!!!
Viventerdig skriver: Mit yndlingstal er 3, ønsket om et barn er højere end nogensinde, og frygten for det ikke sker mindst lige så stort!!! På torsdag tøer de et strå med 2 babyæg op, og de bliver forhåbeligt begge lagt op samme dag Håber af hele mit hjerte
Mit yndlingstal er 3, ønsket om et barn er højere end nogensinde, og frygten for det ikke sker mindst lige så stort!!! På torsdag tøer de et strå med 2 babyæg op, og de bliver forhåbeligt begge lagt op samme dag Håber af hele mit hjerte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128