Håber 3 gang bliver lykkens gang for os XXX

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Viventerjer

Nessie skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer

Mange tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Musse21

Viventerdig skriver:

Mange tak vi håber også det bliver denne gang .. Jeg er slet ikke mentalt et sted hvor jeg tænker på at, skulle have æg tilbage til et barn nr. 2 eller 3 .. Vi vil bare gerne have det lykkedes med 1 barn så vi glade

kan stadig tydeligt huske det... Men sådan har jeg det også bare vi får det ene barn er vi meget lykkelige

Anmeld

21. januar 2013

Miss Church

Viventerdig skriver:

Mit yndlingstal er 3, ønsket om et barn er højere end nogensinde, og frygten for det ikke sker mindst lige så stort!!!

På torsdag tøer de et strå med 2 babyæg op, og de bliver forhåbeligt begge lagt op samme dag

Håber af hele mit hjerte

alt hvad jeg kan for jer! 

Anmeld

21. januar 2013

Viventerjer

Musse21 skriver:

kan stadig tydeligt huske det... Men sådan har jeg det også bare vi får det ene barn er vi meget lykkelige

Nemlig

Anmeld

21. januar 2013

Viventerjer

Miss Church skriver:

alt hvad jeg kan for jer! 

Mange tak søde

Anmeld

21. januar 2013

Putomanen

Jeg  alt hvad jeg overhovedet kan!!! Desværre bliver nederlagene hårdere og hårdere hver gang. Forhåbentlig oplever du det ikke igen 

Anmeld

21. januar 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Jeg  alt hvad jeg overhovedet kan!!! Desværre bliver nederlagene hårdere og hårdere hver gang. Forhåbentlig oplever du det ikke igen 

Det kan jeg 100% ligge genkendelse til .. Desværre Man starter naiv og positiv, og sidder pt. og er en indebrændt pessimist (groft sagt), men stadig med et gram af positivitet for at jeg ender med, og sidde lykkelig med et barn i armene om et lille år

Tak

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

Viventerdig skriver:

Mit yndlingstal er 3, ønsket om et barn er højere end nogensinde, og frygten for det ikke sker mindst lige så stort!!!

På torsdag tøer de et strå med 2 babyæg op, og de bliver forhåbeligt begge lagt op samme dag

Håber af hele mit hjerte

alt jeg overhovedet kan, og ønsker jer alt held og lykke

Anmeld

21. januar 2013

Viventerjer

Mariajny skriver:

alt jeg overhovedet kan, og ønsker jer alt held og lykke

Jeg siger mange tak .. Vi får helt sikkert brug for en masse krydser

Anmeld

21. januar 2013

Putomanen

Viventerdig skriver:

Det kan jeg 100% ligge genkendelse til .. Desværre Man starter naiv og positiv, og sidder pt. og er en indebrændt pessimist (groft sagt), men stadig med et gram af positivitet for at jeg ender med, og sidde lykkelig med et barn i armene om et lille år

Tak

Ja, lige præcist. Men jdg tror det er en meget god ting, at man er så optimistisk i starten, ellers er det svært at komme igennem flere forsøg. Men håbet er der hver gang, selvom man nok bliver en smule mere realistisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.