Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joersholm skriver: for at 3. Gang er lykkens gang
for at 3. Gang er lykkens gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Mit yndlingstal er 3, ønsket om et barn er højere end nogensinde, og frygten for det ikke sker mindst lige så stort!!! På torsdag tøer de et strå med 2 babyæg op, og de bliver forhåbeligt begge lagt op samme dag Håber af hele mit hjerte
Mit yndlingstal er 3, ønsket om et barn er højere end nogensinde, og frygten for det ikke sker mindst lige så stort!!! På torsdag tøer de et strå med 2 babyæg op, og de bliver forhåbeligt begge lagt op samme dag Håber af hele mit hjerte
Så kommer vi til at følges.. Vores 3 bliver taget opådraget frys tirsdag og for håbentigt lagt op onsdag..
Håber det bedste!
ønskebarn74 skriver: Så kommer vi til at følges.. Vores 3 bliver taget opådraget frys tirsdag og for håbentigt lagt op onsdag..
Carina:-) skriver: Håber det bedste!
Viventerdig skriver: Jeg siger rigtig mange gange tak
Jeg siger rigtig mange gange tak
Musse21 skriver: Virkelig for det er denne gang det lykkedes for jer...Hvor mange forsøg har i tilbage efter dette?
Virkelig for det er denne gang det lykkedes for jer...Hvor mange forsøg har i tilbage efter dette?
Viventerdig skriver: Mange tak Vi har 1 IVF og 3 æg i friseren efter denne omgang ..
Mange tak Vi har 1 IVF og 3 æg i friseren efter denne omgang ..
Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer
Musse21 skriver: Okay håber det er denne gang så i har lidt æg i på frys
Okay håber det er denne gang så i har lidt æg i på frys
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128