wild child

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Milka

Lykke86 skriver:

Hvor er hun dejlig

Har også prøvet det der med at blive spist.. Luna gik bare altid efter hagen..

Bliver altså nødt til lige at spørge, men er du selv tvilling eller noget?
For har altid hørt at det jo springer en generation over, men er åbenbart bare en skrøne, for første gang jeg blev scannet, troede de der var to og jeg sagde at det var der nok ik stor sansynlighed for, for jeg var selv tvilling og så gik de først helt i selvsving og tilkaldte en der var lidt dygtigere, som lige skulle tjekke efter..

Men der var altså kun én..

der er ingen tvillinger i hverken min eller farens familie, så det må være pga min fremskredne alder ; )

træls at få at vide at man venter to og så få at vide at der alligevel kun er en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

NaFe

Hun har bare de skønneste øje hende luca pigen...

Ja herhjemme bliver jeg også altid spist...hun må dog godt spise noget a fedtet på maven..griner...

Anmeld

17. juni 2009

Lusi

Milka skriver:

der er ingen tvillinger i hverken min eller farens familie, så det må være pga min fremskredne alder ; )

træls at få at vide at man venter to og så få at vide at der alligevel kun er en?

Hehe ja kan da være

Nej det passede mig nu helt fint..
Kan slet ik forstå hvordan man kan få det hele til at hænge sammen med to på én gang.. Puuha..
Tager hatten af for dig..

Anmeld

17. juni 2009

Milka

Lykke86 skriver:

Hehe ja kan da være

Nej det passede mig nu helt fint..
Kan slet ik forstå hvordan man kan få det hele til at hænge sammen med to på én gang.. Puuha..
Tager hatten af for dig..

de er to styk rigtig dygtige babyer som begyndte at sove igennem allerede i 2-måneders alderen – derfor fungerer det! det er hårdt arbejde, men også dobbelt så dejligt, skulle jeg mene : )

Anmeld

17. juni 2009

Lusi

Milka skriver:

de er to styk rigtig dygtige babyer som begyndte at sove igennem allerede i 2-måneders alderen – derfor fungerer det! det er hårdt arbejde, men også dobbelt så dejligt, skulle jeg mene : )

Det gjorde Luna også..Dejlig nemt..

Men ja burde jo være dobbelt så dejligt, når der er to

Anmeld

18. juni 2009

Lilac

Hun er da lige til at spise!! Kan ligesom fornemme hendes glubende appetit på billedet

Anmeld

18. juni 2009

__

Århhh en lækkermåz hun er  
Totalt charmerende!

Anmeld

19. juni 2009

sarahb

Ihhhh luca du smelter jo mit hjerte med de dejlige øjne.. hun er så skøn.. Js isaac var også en sugekop, han suttede sig fast diverse steder.. bla. min næse.. uhhh!!!

Anmeld

19. juni 2009

lion

Hvor er hun skøn.
Jeg kan lige set det for mig, at hun går til angreb på din artm, så sulten er hun.
Cassandra er også god til at lave lyde som om hun ALDRIG for noget at spise og at det kun kan gå for langtsomt med at give hende mad.

Anmeld

19. juni 2009

LotteGabriella

Milka skriver:

klokken er seks og jeg har dårligt fået øjne da jeg tager en meget sulten luca op og lægger hende i mit skød. hendes hoved hviler på mit lår, det er vores nye favorit spisestilling. jeg er ved at række ud efter sutteflasken da barnet tager fat om mit håndled med den ene hånd, min albue med den anden og så ellers smækker læberne om min underarm og begynder at smaske og sutte løs på mig. som om hun spiste spare ribs!

tror hun blir en vild lille pige – hun gør de skøreste ting. fx pludrer hun altid råbende og venter som regel med at 'gå på toilettet' til jeg åbner bleen (det er næsten hver eneste gang).

jeg elsker det skøre væsen : )

*LOL*  ja det skal sgu nok blive godt, når hun bliver en drengeglad teenagetøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.