wild child

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

Milka

klokken er seks og jeg har dårligt fået øjne da jeg tager en meget sulten luca op og lægger hende i mit skød. hendes hoved hviler på mit lår, det er vores nye favorit spisestilling. jeg er ved at række ud efter sutteflasken da barnet tager fat om mit håndled med den ene hånd, min albue med den anden og så ellers smækker læberne om min underarm og begynder at smaske og sutte løs på mig. som om hun spiste spare ribs!

tror hun blir en vild lille pige – hun gør de skøreste ting. fx pludrer hun altid råbende og venter som regel med at 'gå på toilettet' til jeg åbner bleen (det er næsten hver eneste gang).

jeg elsker det skøre væsen : )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Betina88

Hehe , det lyder til at være en vildbasse , du har fået dig ..

Det er skønt at de er det ..

Anmeld

16. juni 2009

Tina2

Hvor er hun lækker

Anmeld

16. juni 2009

Milka

taaak : )

Anmeld

16. juni 2009

Vinker

Hihiii kan lige set det for mig hvordan hun går til angreb på din arm  Skøre bøtte!

Anmeld

16. juni 2009

Milka

heeeej rikke! ja, totalt skøre luca-bøtte, det var ret morsomt : ) alt skal bare ind i munden, også mor

Anmeld

16. juni 2009

Kaufie

Sikke nogen smukke øjne - dem har hun da vist arvet fra sin mor??

Anmeld

16. juni 2009

Milka

tak : ) det er dog den anden tvilling der ligner mig mest, hende laver jeg et indlæg om næste gang

Anmeld

16. juni 2009

Stumpen

Hvor er hun da skøn og ja, de kan finde på de særeste ting de små poder

Anmeld

16. juni 2009

wamse

Wauw sikke nogle flotte øjne hun har, og ja det ser godt nok ud som om hun har arvet dem af dig Men i hvertfald en skøn pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.