wild child

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

oo

aaah nu har jeg sådan et billede af Luca i hovedet klædt ud som billy idol med elvis overlæbe, woohivv!

de ligner dig altså begge to rigtig rigtig meget, selvom de ikke ligner hinanden så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

BinaMor

hun er såååå dejlig

Anmeld

16. juni 2009

Dictes mor

Ih den skønne skønne Luca. Hun er bare så fin og vild, det er fantastisk og ret sjovt også. Der kommer helt sikkert nogle rigtig sjov historie fra den lille vildbasse

Anmeld

16. juni 2009

Karo

Hun må godt nok have været sulten, når hun sådan prøver at spise sin mor. Og ja sikken et dejligt billede af hende, men syndes nu at de begge er enormt søde.

Anmeld

16. juni 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Ha,ha,ha,kan lige se det for mig
Min Alexander er også ved at dø af sult(hvis du spørger ham)når han vågner.Der er INGEN tålmodighed,og når han så får flasken eller brystet i nærheden griber han efter den med en grynten så han lyder præcis som en gris

Anmeld

17. juni 2009

Milka

tak for jeres svar 

sjovt du siger det, trine, de gør begge det der med overlæben, aner ikke hvor det kommer fra!

Anmeld

17. juni 2009

oo

det kommer fra elvis...han findes inde i os allesammen! og i Luca tilfældet er det nok billy idol, som findes i et fåtal af os

Anmeld

17. juni 2009

Vingummien

Hun er da for kær

Mor smager sikkert godt, er i hvert fald sikker på at jeg smager godt for Emil har tit spist mig hehe

Anmeld

17. juni 2009

Lusi

Hvor er hun dejlig

Har også prøvet det der med at blive spist.. Luna gik bare altid efter hagen..

Bliver altså nødt til lige at spørge, men er du selv tvilling eller noget?
For har altid hørt at det jo springer en generation over, men er åbenbart bare en skrøne, for første gang jeg blev scannet, troede de der var to og jeg sagde at det var der nok ik stor sansynlighed for, for jeg var selv tvilling og så gik de først helt i selvsving og tilkaldte en der var lidt dygtigere, som lige skulle tjekke efter..

Men der var altså kun én..

Anmeld

17. juni 2009

MaleneG

Skøn lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.