Nysgerrig - BRUGER jeres børnehave service(madpakker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Gittemor09

bøllen skriver:

Ja som overskriften siger:

Bruges der service ved madpakke spisning i børnehaven ??

Hvad er din mening om at bruge service ( tallerken og krus )

vores børnehave bruger det ikke mere ( har jeg lige fundet ud af ) syntes egenlig det er lidt synd. Kan godt lide ideen om børnene er med til at dække bord på skift. Og at maden ser indbydende ud på tallerken.

HÅBER der er nogen som vil tage sig tiden til at svare 

i min datters børnehave bliver der brugt tallerken, kop, kniv-gaffel- eller ske....

de får så også varm mad hver dag, og har en madmor til at ordne alle de ting

det kan ses når vi spiser aftensmad at min datter bruger det hver dag (hun er 3½, og går i skovbørnehave)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

bøllen

Brams skriver:

Vores børnehave bruger service og der skiftes børnene til at dække bord. Jeg synes også det er super godt.

Syntes det er en god tin , børnene elsker det.

I vores mener man ikke tiden og resourserne er til det

Anmeld

4. februar 2013

bøllen

Gittemor09 skriver:

i min datters børnehave bliver der brugt tallerken, kop, kniv-gaffel- eller ske....

de får så også varm mad hver dag, og har en madmor til at ordne alle de ting

det kan ses når vi spiser aftensmad at min datter bruger det hver dag (hun er 3½, og går i skovbørnehave)

Vores børnehave har alle stemt nej til madorning inkl mig selv.

Men jeg ville nu ønske de stadigvæk brugte service, da jeg syntes det er en god ting for børnene. Og gør madpakken mere spændende.

Anmeld

4. februar 2013

Gittemor09

bøllen skriver:

Vores børnehave har alle stemt nej til madorning inkl mig selv.

Men jeg ville nu ønske de stadigvæk brugte service, da jeg syntes det er en god ting for børnene. Og gør madpakken mere spændende.

ja, det ved man da også hjemmefra hvor meget de spiser hvis der er gjort noget ud af det, og hvis det bare er nogle kedelige madder klasket sammen, og sat på bordet

men i min datters børnehave kunne man ikke vælge, det er bare noget der er og synes nu det er rart ikke og skal smørre madpakke....

Anmeld

4. februar 2013

Laulund87

Maria har gået i børnehave siden december, men jeg ved det faktisk ikke. Det er slet ikke noget jeg har tænkt over

Anmeld

4. februar 2013

bøllen

Gittemor09 skriver:

ja, det ved man da også hjemmefra hvor meget de spiser hvis der er gjort noget ud af det, og hvis det bare er nogle kedelige madder klasket sammen, og sat på bordet

men i min datters børnehave kunne man ikke vælge, det er bare noget der er og synes nu det er rart ikke og skal smørre madpakke....

Ja jeg tænker da det ser mere indbydende ud hvis det ligger på en tallerken end i madpakken.

hi hi det er korrekt - her er det mandens job :-D

så slipper alligevel .. Syntes det er mange penge og i vores ville maden skulle leveres og ved ikke hvilken kvalitet der er ..

mon ikke der har været flertal i jeres - måske det er før i startede .. For har det ikke været til afstemning alle steder ..

Anmeld

4. februar 2013

bøllen

Laulund87 skriver:

Maria har gået i børnehave siden december, men jeg ved det faktisk ikke. Det er slet ikke noget jeg har tænkt over

Jeg tog det som en selvfølge havde heller ikke tænkt over det .

før jeg snakkede med min fætters kone , deres dreng går der også snakken faldt på emnet og fandt så ud af det brugte de altså ikke

Anmeld

4. februar 2013

Laulund87

bøllen skriver:

Jeg tog det som en selvfølge havde heller ikke tænkt over det .

før jeg snakkede med min fætters kone , deres dreng går der også snakken faldt på emnet og fandt så ud af det brugte de altså ikke

Tror da jeg vil spørge hvordan det er i Marias børnehave

Anmeld

4. februar 2013

Gittemor09

bøllen skriver:

Ja jeg tænker da det ser mere indbydende ud hvis det ligger på en tallerken end i madpakken.

hi hi det er korrekt - her er det mandens job :-D

så slipper alligevel .. Syntes det er mange penge og i vores ville maden skulle leveres og ved ikke hvilken kvalitet der er ..

mon ikke der har været flertal i jeres - måske det er før i startede .. For har det ikke været til afstemning alle steder ..

hihi savner engang imellem og lave madpakke.... gjorde det meget for min nevø da han var mindre fordi jeg hjalp dem meget pga. deres arbejdstider....

men jeg ville klart vælge en madpakke på en tallerken frem for i madkasse/papir...

tror det er noget de har bestemt da børnehaven er åbnet, for det er en privat børnehave.... den har været der siden 2007 mener jeg...

Anmeld

4. februar 2013

bøllen

Gittemor09 skriver:

hihi savner engang imellem og lave madpakke.... gjorde det meget for min nevø da han var mindre fordi jeg hjalp dem meget pga. deres arbejdstider....

men jeg ville klart vælge en madpakke på en tallerken frem for i madkasse/papir...

tror det er noget de har bestemt da børnehaven er åbnet, for det er en privat børnehave.... den har været der siden 2007 mener jeg...

Hi hi tænk at man faktisk kan savne at smøre madpakke 

syntes det er skønt at kunne lave hyggelige madpakker til Ungerne og manden for den sags skyld :-)

men jobbet er blevet udvisiteret ;-)

jo det er det sikkert så - så bliver jeg da lige nysgerrig er der stor forskel på privat og kommunal børnehave ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.