Ideer og kreativitet til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Mettefpigen

Thalia skriver:

Man kunne evt lave ret store bordkort med gæstens navn på, og så bede alle gæsterne tegne en tegning eller skrive en hilsen til barnet inde i bordkortet i løbet af dagen. På den måde ville man efter dåben stå med en hel håndfuld kort til barnet

Det var også en rigtig god idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Pigent

Jeg har ikke selv holdt barnedåb, men vil godt komme med nogle forsalg til oppyntning. 

Lige omkring jul så jeg et jule program med Shane. Ham fra Shanes verden. 
Han tog nogle sutter og brugte dem serviette holder. Han gav dem glimmer og andet pynt mener jeg, men man kunne jo lad være med at gør det ved dem. Man skal brug sutter med ring på og så ruller man en serviet og ligger den i ringen på sutten. Håber du forstår for har ingen billeder

Også kunne man tag nogle blomster man godt kan lide og sætte en 2-3 stykker i en vase rundt på bordet i stedet for nogle store buketter. 

Anmeld

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Mettefpigen skriver:

Det kunne man da egentlig godt Så kunne de skrive det de havde lyst til, evt en hilsen til bassen eller hvordan dagen er gået.... Lide ligesom en slags gæstebog

Ja det kunne man da egentligt godt hehe 

Anmeld

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Barnepigen skriver:

Jeg har ikke selv holdt barnedåb, men vil godt komme med nogle forsalg til oppyntning. 

Lige omkring jul så jeg et jule program med Shane. Ham fra Shanes verden. 
Han tog nogle sutter og brugte dem serviette holder. Han gav dem glimmer og andet pynt mener jeg, men man kunne jo lad være med at gør det ved dem. Man skal brug sutter med ring på og så ruller man en serviet og ligger den i ringen på sutten. Håber du forstår for har ingen billeder

Også kunne man tag nogle blomster man godt kan lide og sætte en 2-3 stykker i en vase rundt på bordet i stedet for nogle store buketter. 

Jeps, jeg forstår. Det var faktisk også en sød ide  

Anmeld

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Thalia skriver:

Man kunne evt lave ret store bordkort med gæstens navn på, og så bede alle gæsterne tegne en tegning eller skrive en hilsen til barnet inde i bordkortet i løbet af dagen. På den måde ville man efter dåben stå med en hel håndfuld kort til barnet

Super god ide 

Anmeld

21. januar 2013

Mor til Mike

2 fra vores 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2013

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Thalia skriver:

Farverne var et kæmpe hit og dugen var super fin da vi var færdige.

Derudover havde jeg foldet de små æsker i mange farver som en del af bordpynten. Inde i æsken var der en lille smule slik til alle - og særligt børnene syntes det var fedt at der var gaver til alle

Fantastisk ide med de æsker - du har vel ikke en DIY på dem?

Anmeld

21. januar 2013

Thalia

Touché skriver:

Fantastisk ide med de æsker - du har vel ikke en DIY på dem?

Jeg kan sagtens tegne en skabelon af til dig, men jeg bestilte dem til ingen penge på amazon.co.uk.

Det er sådan nogle æsker her

Og så bestilte jeg bare i 6 forskellige farver.

Prisen er ca 2 kr pr æske og så kommer de i en lækker kraftig kvalitet. Til den pris gad jeg ikke sidde og klippe dem ud selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.