Ideer og kreativitet til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.184 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Ved godt at den næsten lige har været her med hensyn til drengedåb, men håbede at der var flere der ville dele billeder og/eller andet 

Jeg vil gerne både se billeder fra drengedåb og pigedåb, farverne kan jo altid byttes ud - det er bare for at få nogle hyggelige og kreative ideer til vores egen datters dåb 

Ud over det vil jeg gerne hører hvornår i startede i kirken og hvornår festen sluttede, hvad i serverede for jeres gæster, hvor i holdte dåben og hvor meget i fik brugt (kr) på at holde barnedåben (hvis i vil dele)  Herhjemme snakker vi buffet, men samtidig har jeg også en ide om smørrebrød/landgangsbrød og så kage og kaffe senere, så kom med jeres bedste ideer og billeder   Drikkelse købes i Tyskland: sodavand, øl og vin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

AnthonsMor

LilleNyPåVej skriver:

Ved godt at den næsten lige har været her med hensyn til drengedåb, men håbede at der var flere der ville dele billeder og/eller andet 

Jeg vil gerne både se billeder fra drengedåb og pigedåb, farverne kan jo altid byttes ud - det er bare for at få nogle hyggelige og kreative ideer til vores egen datters dåb 

Ud over det vil jeg gerne hører hvornår i startede i kirken og hvornår festen sluttede, hvad i serverede for jeres gæster, hvor i holdte dåben og hvor meget i fik brugt (kr) på at holde barnedåben (hvis i vil dele)  Herhjemme snakker vi buffet, men samtidig har jeg også en ide om smørrebrød/landgangsbrød og så kage og kaffe senere, så kom med jeres bedste ideer og billeder   Drikkelse købes i Tyskland: sodavand, øl og vin..

Jeg følger lige lidt med her

Anmeld

20. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

også jeg..

Anmeld

20. januar 2013

LinLin

Fra Adams dåb (2 år siden snart - lavede en tråd dengang ) havde ikke lige fået plastikblomsteene i vasen da jeg tog billedet....

Kirke kl 10.30 - festen sluttede ca 16.30.
Ved ikke hvad vi brugte på mad men vi lavede det selv
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

RikkeThygesen skriver:

Du skal være velkommen 

Anmeld

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

1990h skriver:

også jeg..

Anmeld

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

DAs mor skriver:

Fra Adams dåb (2 år siden snart - lavede en tråd dengang ) havde ikke lige fået plastikblomsteene i vasen da jeg tog billedet....

Kirke kl 10.30 - festen sluttede ca 16.30.
Ved ikke hvad vi brugte på mad men vi lavede det selv

Hihi søde ugler  Og hvor fint med et billede af den bette, det var da en god ide 

Anmeld

21. januar 2013

LilleLene

LilleNyPåVej skriver:

vi startede i kirken kl 10
så have vi nogle fest lokaler hvor vi skulle spise kl 12... Maden fik vi fra bilka SUUUUUPER lækkert, og der var nok af det
Så var det kaffe, chokolade og kage bagefter

tror vi sluttede omkring 16-17 tiden

vi havde brugt 8000 på mad, pynt, drikkelse (tyskland) og lokale

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2013

Mettefpigen

Billede kommer senere da jeg skriver fra tlf... Festen startede kl 10 i kirken og sluttede ca 18-19 stykker, vi car ca 30, kostede ca 10000, vi havde buffet forret/hovedret, dessert med laks, rejer, bruchetta, tomatsuppe, frikadeller, pastasalat, kartoffelsalat uhh kan ikk huske det hele... Så kom desserten: ost, kiks, frugt og kage.

Anmeld

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Mettefpigen skriver:

Billede kommer senere da jeg skriver fra tlf... Festen startede kl 10 i kirken og sluttede ca 18-19 stykker, vi car ca 30, kostede ca 10000, vi havde buffet forret/hovedret, dessert med laks, rejer, bruchetta, tomatsuppe, frikadeller, pastasalat, kartoffelsalat uhh kan ikk huske det hele... Så kom desserten: ost, kiks, frugt og kage.

Venter spændt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.