Ideer og kreativitet til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

LilleLene skriver:

vi startede i kirken kl 10
så have vi nogle fest lokaler hvor vi skulle spise kl 12... Maden fik vi fra bilka SUUUUUPER lækkert, og der var nok af det
Så var det kaffe, chokolade og kage bagefter

tror vi sluttede omkring 16-17 tiden

vi havde brugt 8000 på mad, pynt, drikkelse (tyskland) og lokale

Bilka  Den havde jeg ikke tænkt over, tak 

Og sikke fint pynt, dejligt man lige kan snuppe ideer fra jer alle hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Thalia

Daniel blev døbt i september sidste år og vi holdt festen i et telt hjemme i haven.

Jeg kunne ikke beslutte mig for et farvetema, så vi endte med regnbuetema, dog med en overvægt af grønt og lilla

Det forreste bord her er børnebordet, hvor børnene kunne tegne alt det de ville på dugen.

På voksenbordene var farvekridtene erstattet med lys og blomster.

Til frokost grillede vi nogle gode oksestege og nogle fyldte svinemørbrade og derudover havde min svigermor lavet et bjerg af frikadeller. Dertil serverede vi en masse forskellige salater som jeg selv lavede.

Vi lavede ingen dessert, men om eftermiddagen var der dåbslagkager, 3 forskellige slags muffins, brownies og fyldte chokolader

Vi startede i kirken kl 10, spiste frokost kl 12 og kaffe omkring kl 14.

Vi var vist ca 55 personer og hele arrangementet kostede vel omkring 2500 kr inklusiv drikkevarer. Vi serverede Sparkletini til velkomstdrink og ellers var der vin, øl og vand og selvfølgelig kaffe og te senere

Anmeld

21. januar 2013

LilleLene

LilleNyPåVej skriver:

Bilka  Den havde jeg ikke tænkt over, tak 

Og sikke fint pynt, dejligt man lige kan snuppe ideer fra jer alle hihi

http://www.bilkamadudafhuset.dk/

der kan man vælge imellem en masse ting og det var over alt forvendting

Anmeld

21. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Thalia skriver:

Daniel blev døbt i september sidste år og vi holdt festen i et telt hjemme i haven.

Jeg kunne ikke beslutte mig for et farvetema, så vi endte med regnbuetema, dog med en overvægt af grønt og lilla

Det forreste bord her er børnebordet, hvor børnene kunne tegne alt det de ville på dugen.

Til frokost grillede vi nogle gode oksestege og nogle fyldte svinemørbrade og derudover havde min svigermor lavet et bjerg af frikadeller. Dertil serverede vi en masse forskellige salater som jeg selv lavede.

Vi lavede ingen dessert, men om eftermiddagen var der dåbslagkager, 3 forskellige slags muffins, brownies og fyldte chokolader

Vi var vist ca 55 personer og hele arrangementet kostede vel omkring 2500 kr inklusiv drikkevarer. Vi serverede Sparkletini til velkomstdrink og ellers var der vin, øl og vand og selvfølgelig kaffe og te senere

Ej, det var da vildt kreativt med farveblyanterne, kan bliver helt misundelig over at der ikke er mindre børn i vores familier  Mon de voksne vil tegne hehe?

Tror heller ikke vi laver dessert, det må være fint med kaffe, kage, småkager og chokolader 

Anmeld

21. januar 2013

LilleLene

Thalia skriver:

EJ HVOR SMART

Det tror jeg at jeg skal huske det med farveblyanterne

Anmeld

21. januar 2013

Thalia

Farverne var et kæmpe hit og dugen var super fin da vi var færdige.

Derudover havde jeg foldet de små æsker i mange farver som en del af bordpynten. Inde i æsken var der en lille smule slik til alle - og særligt børnene syntes det var fedt at der var gaver til alle

Anmeld

21. januar 2013

LinLin

Hihi søde ugler  Og hvor fint med et billede af den bette, det var da en god ide 

Tak der var to rammer på hvert bord - to billeder i hver og alle forskellige

Anmeld

21. januar 2013

Mettefpigen

LilleNyPåVej skriver:

Venter spændt 

Så kom billederne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2013

Mettefpigen

LilleNyPåVej skriver:

Ej, det var da vildt kreativt med farveblyanterne, kan bliver helt misundelig over at der ikke er mindre børn i vores familier  Mon de voksne vil tegne hehe?

Tror heller ikke vi laver dessert, det må være fint med kaffe, kage, småkager og chokolader 

Det kunne man da egentlig godt Så kunne de skrive det de havde lyst til, evt en hilsen til bassen eller hvordan dagen er gået.... Lide ligesom en slags gæstebog

Anmeld

21. januar 2013

Thalia

Mettefpigen skriver:

Det kunne man da egentlig godt Så kunne de skrive det de havde lyst til, evt en hilsen til bassen eller hvordan dagen er gået.... Lide ligesom en slags gæstebog

Man kunne evt lave ret store bordkort med gæstens navn på, og så bede alle gæsterne tegne en tegning eller skrive en hilsen til barnet inde i bordkortet i løbet af dagen. På den måde ville man efter dåben stå med en hel håndfuld kort til barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.