det er ik synd for mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Kay

B&J skriver:

nej det er rigtigt... men stadig hårdt

ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

det skal du også nok blive når det er det du vil

Ja har nemlig tit hørt mange med dårlige oplevelser om sin jordemoder og derfor vil jeg være anderledes

Anmeld

19. januar 2013

LinLin

Min mand arbejder kun weekend (dvs lør-man) jeg syntes ikke det var så forfærdeligt imens jeg var på barsel (det er du nu, ikke? ) men da jeg startede på arbejde igen... Jo! Der var det hårdt! Ikke nok med at jeg skal undvære ham, så er jeg alene med drengene plus han aldrig kan komme med til noget i de 8-9 mdr om året han arbejder...

Men altså.... Han skal jo arbejde

Anmeld

19. januar 2013

LinLin

Kay skriver:

se derfor fatter jeg nogen gange ik at jeg er blevet pædagog og er "tvangsindlagt" til at arbejde sammen med mange kvinder... fnidder er jo nærmest u-ungåeligt

Der behøver nu ikke være 'fnidder' (det er jeg heller ikke til overhovedet, men jeg er pæd i bhv )

Anmeld

19. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

Ja har nemlig tit hørt mange med dårlige oplevelser om sin jordemoder og derfor vil jeg være anderledes

jeg kan godt dele et par stykker med dig men sku vi ik skrive lidt privat og se om vi kunne finde ud af noget? 

Anmeld

19. januar 2013

Kay

DAs mor skriver:

Min mand arbejder kun weekend (dvs lør-man) jeg syntes ikke det var så forfærdeligt imens jeg var på barsel (det er du nu, ikke? ) men da jeg startede på arbejde igen... Jo! Der var det hårdt! Ikke nok med at jeg skal undvære ham, så er jeg alene med drengene plus han aldrig kan komme med til noget i de 8-9 mdr om året han arbejder...

Men altså.... Han skal jo arbejde

jo er på barsel... og det er som sådan heller ik hårdt... men jeg får bare sådan en teals følelse inden i  nej ved godt man kan være fri for fnidder... men har haft nogle pænt dårlige oplevelser på jobs 

Anmeld

19. januar 2013

LinLin

Kay skriver:

jo er på barsel... og det er som sådan heller ik hårdt... men jeg får bare sådan en teals følelse inden i  nej ved godt man kan være fri for fnidder... men har haft nogle pænt dårlige oplevelser på jobs 

Jeg synes også det er øv...

Anmeld

19. januar 2013

Kay

DAs mor skriver:

Jeg synes også det er øv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.