Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Peanut skriver: Det er jo også en ændring af din weekend, at han ikke er hjemme, så det skal du bare vænne dig til Men ja man bliver ugidelig og doven når man savner manden, når han burde være hjemme.
Det er jo også en ændring af din weekend, at han ikke er hjemme, så det skal du bare vænne dig til Men ja man bliver ugidelig og doven når man savner manden, når han burde være hjemme.
lige netop... total ugidelig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Være sammen med en veninde?
Være sammen med en veninde?
der må jeg melde pas... har en... eller... vi ser aldrig hinanden fordi hun har travlt... men det er den eneste jeg har tilbage... har aldrig været god til det med veninder... det løber altid ud i sandet for mig...
Kay skriver: der må jeg melde pas... har en... eller... vi ser aldrig hinanden fordi hun har travlt... men det er den eneste jeg har tilbage... har aldrig været god til det med veninder... det løber altid ud i sandet for mig...
MiichellaMalou skriver: Øv hvor trist men jeg er altid frisk hvis det endelig er
Øv hvor trist men jeg er altid frisk hvis det endelig er
keder du dig også i weekenderne??
Kay skriver: keder du dig også i weekenderne??
MiichellaMalou skriver: Jeps og trænger også til og komme mere ud er så småt ved at droppe et par veninder. Da der er for meget sladre og falske også. Så søger faktisk nogen nye
Jeps og trænger også til og komme mere ud er så småt ved at droppe et par veninder. Da der er for meget sladre og falske også. Så søger faktisk nogen nye
tror også det er det der går galt for mig... det bliver for sladertante agtigt og det passer jeg bare ik ind i...
Kay skriver: tror også det er det der går galt for mig... det bliver for sladertante agtigt og det passer jeg bare ik ind i...
MiichellaMalou skriver: Heller ikke mig. For så tænker jeg så går de sikkert også og siger lort bag min ryg.
Heller ikke mig. For så tænker jeg så går de sikkert også og siger lort bag min ryg.
lige netop... og det er ik lige det man gidder hader tøsefnidder
Kay skriver: lige netop... og det er ik lige det man gidder hader tøsefnidder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128