det er ik synd for mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Kay

Peanut skriver:

Det er jo også en ændring af din weekend, at han ikke er hjemme, så det skal du bare vænne dig til  Men ja man bliver ugidelig og doven når man savner manden, når han burde være hjemme.

lige netop... total ugidelig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

Være sammen med en veninde?

der må jeg melde pas... har en... eller... vi ser aldrig hinanden fordi hun har travlt... men det er den eneste jeg har tilbage... har aldrig været god til det med veninder... det løber altid ud i sandet for mig...

Anmeld

19. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

der må jeg melde pas... har en... eller... vi ser aldrig hinanden fordi hun har travlt... men det er den eneste jeg har tilbage... har aldrig været god til det med veninder... det løber altid ud i sandet for mig...

Øv hvor trist men jeg er altid frisk hvis det endelig er

Anmeld

19. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

Øv hvor trist men jeg er altid frisk hvis det endelig er

keder du dig også i weekenderne??

Anmeld

19. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

keder du dig også i weekenderne??

Jeps og trænger også til og komme mere ud er så småt ved at droppe et par veninder. Da der er for meget sladre og falske også. Så søger faktisk nogen nye

Anmeld

19. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

Jeps og trænger også til og komme mere ud er så småt ved at droppe et par veninder. Da der er for meget sladre og falske også. Så søger faktisk nogen nye

tror også det er det der går galt for mig... det bliver for sladertante agtigt og det passer jeg bare ik ind i...

Anmeld

19. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

tror også det er det der går galt for mig... det bliver for sladertante agtigt og det passer jeg bare ik ind i...

Heller ikke mig. For så tænker jeg så går de sikkert også og siger lort bag min ryg.

Anmeld

19. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

Heller ikke mig. For så tænker jeg så går de sikkert også og siger lort bag min ryg.

lige netop... og det er ik lige det man gidder  hader tøsefnidder

Anmeld

19. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

lige netop... og det er ik lige det man gidder  hader tøsefnidder

Nej netop. Gøre jeg også.

Anmeld

19. januar 2013

Mettefpigen

Her arbejder eksen 3 weekender om måneden... Det var også pisse hårdt... Han arbejder 19-04/20-04..... Sover til en 12-14 stykker så her blev der heller ikk lavet noget hygge i weekenden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.