det er ik synd for mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Mettefpigen

Her arbejder eksen 3 weekender om måneden... Det var også pisse hårdt... Han arbejder 19-04/20-04..... Sover til en 12-14 stykker så her blev der heller ikk lavet noget hygge i weekenden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

Nej netop. Gøre jeg også.

se derfor fatter jeg nogen gange ik at jeg er blevet pædagog og er "tvangsindlagt" til at arbejde sammen med mange kvinder... fnidder er jo nærmest u-ungåeligt

Anmeld

19. januar 2013

Kay

Mettefpigen skriver:

Her arbejder eksen 3 weekender om måneden... Det var også pisse hårdt... Han arbejder 19-04/20-04..... Sover til en 12-14 stykker så her blev der heller ikk lavet noget hygge i weekenden...

nej det er lige netop det med hyggen der er væk...

Anmeld

19. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

se derfor fatter jeg nogen gange ik at jeg er blevet pædagog og er "tvangsindlagt" til at arbejde sammen med mange kvinder... fnidder er jo nærmest u-ungåeligt

Hahaha nej rigtig nok :p
Ja jeg skal være jordemoder så jeg kommer også til at skulle arbejde med andre kvinder med masser af fnidder sikkert

Anmeld

19. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

Hahaha nej rigtig nok :p
Ja jeg skal være jordemoder så jeg kommer også til at skulle arbejde med andre kvinder med masser af fnidder sikkert

uhhh så lov mig du bliver en god en... for det er ik alle der er det

Anmeld

19. januar 2013

B&J

sender en kæmpe krammer selv om det ikke er synd for dig for JO DET ER SÅ, det er hårdt når man mangler den anden person i livet når de plejer ikke at abrjde også arbejder han nu ind nu mere pyhhhh

Anmeld

19. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kay skriver:

uhhh så lov mig du bliver en god en... for det er ik alle der er det

Bliver verdens bedste jordemoder eller de ihvertfald det jeg vil opnå

Anmeld

19. januar 2013

Kay

B&J skriver:

sender en kæmpe krammer selv om det ikke er synd for dig for JO DET ER SÅ, det er hårdt når man mangler den anden person i livet når de plejer ikke at abrjde også arbejder han nu ind nu mere pyhhhh

jamen han plejer jo at arbejde... mellem 40 og 60 timer om ugen... bare ik i weekenderne... nu har han 39 timer om ugen... arbejder hveranden weekend og fri en hverdag om ugen... så jeg har jo ik noget at klage over

Anmeld

19. januar 2013

Kay

MiichellaMalou skriver:

Bliver verdens bedste jordemoder eller de ihvertfald det jeg vil opnå

det skal du også nok blive når det er det du vil

Anmeld

19. januar 2013

B&J

Kay skriver:

jamen han plejer jo at arbejde... mellem 40 og 60 timer om ugen... bare ik i weekenderne... nu har han 39 timer om ugen... arbejder hveranden weekend og fri en hverdag om ugen... så jeg har jo ik noget at klage over

nej det er rigtigt... men stadig hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.