Hvornår blev dit barn blefri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

MariaKyedDK

Lunae skriver:

Lige en hurtig afstemning!

En pædagog i Camilles vuggestue spurgte sidste fredag om vi havde overvejet at Camille skulle smide bleen. Hun er 2 år og 4 mdr. Jeg tænkte lidt over det og lørdag tog vi så bleen af hende! Hun har været blefri i en uge nu! Synes det er lidt tidligt, men hun ER virkelig klar!

Hvornår blev jeres børn blefrie?

Mulighed for flere svar, hvis man har flere børn.

jeg har stemt 2, 11

For Han var blerfri 1 måned inden han startede i Børnehave , og vi var så stolte af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Betina Byberg

hej vi har også overvejet og gøre christopher blee fri, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det
ider søges

Anmeld

27. januar 2013

Sara.

Lærke var 2,5 ca da hun smed dagbleen. Det er gået fint. Hun er snart 5 et halvt og bruger stadig nattebleen. Den er fyldt med tis hver morgen, så den vil vi ikke af med endnu.

Nor bliver 3 til april og han viser absolut ingen interesse for at komme af med bleen. Så vi må vente og se.

Anmeld

27. januar 2013

Lunae

Betina Byberg skriver:

hej vi har også overvejet og gøre christopher blee fri, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre det
ider søges

Altså vi begyndte at bede institutionen om at lade hende komme på wc når hun blev puttet og kom op igen. Det startede ret tidligt. Det samme gjorde vi derhjemme i bleskiftningssituationerne. Ingen tvang, men ren interesse!

En af de store drenge blev blefri i vuggestuen og Camille var nysgerrig! En pædagog synes at vi skulle prøve at droppe bleen og det gjorde vi! Det har været virkelig nemt og hun har bare været super klar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.