Hvornår blev dit barn blefri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

helle85

Lunae skriver:

Lige en hurtig afstemning!

En pædagog i Camilles vuggestue spurgte sidste fredag om vi havde overvejet at Camille skulle smide bleen. Hun er 2 år og 4 mdr. Jeg tænkte lidt over det og lørdag tog vi så bleen af hende! Hun har været blefri i en uge nu! Synes det er lidt tidligt, men hun ER virkelig klar!

Hvornår blev jeres børn blefrie?

Mulighed for flere svar, hvis man har flere børn.

freja blev blefri om dagen da hun var 2,3 og en mdr sender kunne hun også undværer den om natten.

lucas smed bleen da han var omkring de 4 hvor vi tog den af ham. han har dog stadig en del uheld nå der sker for mange nye ting, og bruger stadig ble om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Carina:-)

Imellem 2 og 2½ .alt efter hvad der passede med det var sommer.

Anmeld

18. januar 2013

musse1

jeg har stemt både 2,8 år og 1½-2 år 

da vores de 3 store drenge, bliv renlige om dagen da de var 2,7-2,8 år og så har de været  renlige om natten da de var 3 år 

den sidste bliv renlig da han var 1,10  havde slet ikke set det komme, men han smed selv bleen og ville ikke ha den på, og ja han havde kun 1-2 uheld de første dage og da han startede i vuggestuen da han var 2 år, var jeg spændt men der er heller ikke ret ofte uheld, her er han 2, 5  nu og han er begyndt at han ikke vil ha blee på om natten, vi tager den dog på, når vi går i seng, men tror snart han smider den helt 

Anmeld

18. januar 2013

Laulund87

2,8 år

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

Lunae skriver:

En pædagog i Camilles vuggestue spurgte sidste fredag om vi havde overvejet at Camille skulle smide bleen. Hun er 2 år og 4 mdr. Jeg tænkte lidt over det og lørdag tog vi så bleen af hende! Hun har været blefri i en uge nu! Synes det er lidt tidligt, men hun ER virkelig klar!

Min pige er snart 4 år og vi er så småt i gang med at gøre hende blefri, meeeen, hun virker både og til at være klar og så ikke alligevel... 

Det er nu børnehaven der gerne vil have hende blefri så de slipper for bleskift... 

Anmeld

18. januar 2013

et-ønske

Lunae skriver:

Hun smed bleen da hun var 2,7 år både nat og dag - men hun har altid været temmelig hysterisk med om der var noget i bleen Så det var skønt

Men jeg synes det var rigtig svært at acceptere at hun var blevet så stor til gengæld smed hun først sutten en måned før hun blev 4 år og jeg havde slet ikke moderhjerte til at tage den fra hende hun elskede den sut overalt på denne jord - og snakker nogle gange stadig om den hun er lige blevet 7 år

Anmeld

18. januar 2013

millesofie

Marcus-Emil var klart længe før han blev 2år men vi tog den først da han var 2,1 og han var 100%blefri da han var 2,2

Tinke tog jeg bleen af da hun var 2,2 og da hun var 2,3 var hun blefri

ingen børn har haft uheld med nr 2 men Marcus-Emil har haft et uheld med tis og Tinke tre uheld

de er nu 7 år og 3 år

så de kan sagens være klar

desuden havde marcus-emil alm papirs bleer på
og tinke havde stofbleer på

Anmeld

18. januar 2013

kiwiol

Mellem 3 og 4 år.

Anmeld

19. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Sabrina blev helt blefri i august, hvor hun blev 3 i september. Hun var ikke klar før, og sagde selv en dag, at nu ville hun ikke have ble på mere. 

Hun har hverken brugt den dag eller nat siden.

(Adam er 11 mdr og bruger ble lidt endnu, regner jeg med )

Anmeld

27. januar 2013

Ciss

Den ældste blev blefri ved 2,4 mndr. Hendes lidt ældre veninde i vs var blevet blefri, så da ville hun også. Så blev det sådan.

Den yngste arbejder vi med nu, men han har slet ikke samme interesse for det. Ser ud til, at han er ca 3,5, når dagbleen kommer af for sidste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.