Hvornår blev dit barn blefri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår smed dit barn bleen? (Om dagen)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.585 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Lunae

Lige en hurtig afstemning!

En pædagog i Camilles vuggestue spurgte sidste fredag om vi havde overvejet at Camille skulle smide bleen. Hun er 2 år og 4 mdr. Jeg tænkte lidt over det og lørdag tog vi så bleen af hende! Hun har været blefri i en uge nu! Synes det er lidt tidligt, men hun ER virkelig klar!

Hvornår blev jeres børn blefrie?

Mulighed for flere svar, hvis man har flere børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Koen.

Lærke var os 2 år og 4 mdr da hun smed bleen, bruger den dog stadig om natten

Anmeld

18. januar 2013

Lunae

Tanja. skriver:

Lærke var os 2 år og 4 mdr da hun smed bleen, bruger den dog stadig om natten

Det er flot! Synes bare det er tidligt! Troede det var noget man gjorde lige inden at de skulle i børnehave, men det er jo bare godt

Anmeld

18. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Har stemt 2,4 men har lige været ved at se og han var 2,3 da han smed bleen om dagen og 2,4 var han os ble fri om natten.
Lillebror er nu 21 mdr og rigtig god til at gå på toilet og tisse. Men helt klar uden satser vi på til sommer.

Anmeld

18. januar 2013

Sitrani

Lunae skriver:

En pædagog i Camilles vuggestue spurgte sidste fredag om vi havde overvejet at Camille skulle smide bleen. Hun er 2 år og 4 mdr. Jeg tænkte lidt over det og lørdag tog vi så bleen af hende! Hun har været blefri i en uge nu! Synes det er lidt tidligt, men hun ER virkelig klar!

Min datter er 1½, og hun har godt nok ikke smidt bleen, men sidder på toilettet flere gange dagligt... Hun siger "Tisss", og så går hun ud på toilettet og finder sit bræt frem og sætter sig... Men hun har indtil videre ikke tisset, kun lavet én gang, hvilket jeg tror var et tilfælde... Hvis intet ændre sig det næste ca. halve år, altså hvis ikke hun selv kan sige til, når hun skal tisse og lave osv. så tager vi en tørn til sommer tror jeg, hvor vi øver uden ble... der vil hun så være 2 år...Så jeg synes slet ikke det er tidligt, at din datter smider bleen

min datter har været interesseret og meget opmærksom på, når hun har lavet i bleen, og er det stadig, så vi øver toilettet nu, men tør ikke rigtig tage bleen af hende, for det tror jeg ikke hun er klar til....

Anmeld

18. januar 2013

TbCp

Liva var 3 år og 8 mdr. inden hun smed bleen. Vi prøvede til flere gange, men det gik bare ikke og hun fik så mange nederlag. Så til sidst lod vi det helt være og en dag kom hun og sagde at nu ville hun have bleen af og så fik hun det... der har stort set ingen uheld været...

Ca 1 uge efter sagde hun at hun ikke ville have ble på om natten, så den fik hun også af uden problemer

Lillebror er kun 1 år, så der venter vi lige lidt endnu

Anmeld

18. januar 2013

Maja_4000

Caroline er 25 måneder og er ikke befri .. Hun bliver helt panisk hvis hun skal sidde på toilettet , så der går nok liiige noget tid endnu

Anmeld

18. januar 2013

Nemesis

Sara var også 2,4 år da hun var blefri. Det gik også supernemt og det er SÅ dejligt at hun bare klarer det selv.

:-) Sisse

Anmeld

18. januar 2013

FruStolpe

Hos os startede Isabella med at være blefri herhjemme i dagtimerne lige inden hun blec 2.

Hun har været 100% blefri om dagen siden hun var 2,3 år

Anmeld

18. januar 2013

LR85

Lunae skriver:

Min dreng på 2,11 måneder er ikke blefri og kun så smpt begyndt at sige til når han HAR lavet i bleen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.