Lunae skriver:
Lige en hurtig afstemning!
En pædagog i Camilles vuggestue spurgte sidste fredag om vi havde overvejet at Camille skulle smide bleen. Hun er 2 år og 4 mdr. Jeg tænkte lidt over det og lørdag tog vi så bleen af hende! Hun har været blefri i en uge nu! Synes det er lidt tidligt, men hun ER virkelig klar!
Hvornår blev jeres børn blefrie?
Mulighed for flere svar, hvis man har flere børn.
Min datter er 1½, og hun har godt nok ikke smidt bleen, men sidder på toilettet flere gange dagligt... Hun siger "Tisss", og så går hun ud på toilettet og finder sit bræt frem og sætter sig... Men hun har indtil videre ikke tisset, kun lavet én gang, hvilket jeg tror var et tilfælde... Hvis intet ændre sig det næste ca. halve år, altså hvis ikke hun selv kan sige til, når hun skal tisse og lave osv. så tager vi en tørn til sommer tror jeg, hvor vi øver uden ble... der vil hun så være 2 år...Så jeg synes slet ikke det er tidligt, at din datter smider bleen 
min datter har været interesseret og meget opmærksom på, når hun har lavet i bleen, og er det stadig, så vi øver toilettet nu, men tør ikke rigtig tage bleen af hende, for det tror jeg ikke hun er klar til.... 
Anmeld