Det var hvad jeg hentede hjem fra vuggestue idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Vingummien

Ja, har os spurgt Frank om han ik kan tage med, men han skal vist møde tidelig imorgen.
Hva kan kommunen gøre? er det ik dem på institutionen der skal sørge for det?

De vil nok bare se mig som en første gangs pylret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Ja, har os bare siddet lige siden jeg kom hjem at sådan og sådan skulle jeg have sagt og gjort.
Men er faktisk ik så nemt når man står derover, for det første er man chokeret og så tænker man os lidt, at han skal gå derover i så lang tid og man vil ik lyde som en sur kælling vel.
Men skal have fat i dem ang mad imorgen for de har bare fodret ham som en voksen, så hans mave er bare fuckt, han har gylper/kasten op siden han kom hjem, har vasket ham og skiftet lagn og blev nødtil at lufte ud på hans værelse før det endelig lykkes mig at få ham til at sove en lille lur inden aften.
Han skal self spise mere af vores mad, det ik det, men skal jo ik være fra den ene dag til den anden.

Det irritere mig os da jeg var derover og snakke inden han startede jamen de var så forstående, og skrev alt ned om hans rytme og hvad de skulle købe til han begyndte. De har ik købt noget af det, ik engang rugbrød uden kerner som han er vantil, ik engang mælk til ham.

Jamen ja, har bare været en virkelig dårlig start syntes jeg. Det eneste der er positivt var at Emil legede derover, godt nok for sig selv.

Kender det alt for godt det der med at det først er bagefter man kommer til at tænke på at man skulle have brokket sig og have sagt en masse, men det er bestemt ikke for sent imorgen!
Det med maden - Hva sker der lige? Ej jeg er altså helt mundlam. Nøj de står til en skideballe, hva! Så må de sgu kalde dig for en pylrer mor, men det er trods alt dig der ved bedst! Så hold dig ikke tilbage Susanne!!!!

Anmeld

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

suanne85 skriver:

Ja, har os spurgt Frank om han ik kan tage med, men han skal vist møde tidelig imorgen.
Hva kan kommunen gøre? er det ik dem på institutionen der skal sørge for det?

De vil nok bare se mig som en første gangs pylret mor

Så må du høre om der ikke er en anden der vil med....
Det er kommunen der har fat i den lange ende, og det er dem du skal klage til hvis du skal komme nogen steder med det.

Anmeld

16. juni 2009

Vingummien

Ja ved heller ik med det mad der, smadre bare hans mave totalt, var noget suppe de havde fået.
Og ik nok med det, nej så siger hun, han spiste sig vist ik mæt i det da det ik virkede som om han var vild med det.
Jamen så syntes jeg da lige hun ku ha prøvet at give ham noget grød el spdan, de har det til at stå til de små, han skal sku da blive mæt, stakkels unge, for de får kun mad som vi kan spise. Imorgen skal de have gulerodskarbonader, kan han nok godt li, men det kan han jo ik spise sig mæt i.
Laver sgu madpakke til ham og siger til kommunen de kan trække det fra

Anmeld

16. juni 2009

Karo

Hvor svært kan det lige være at følge simple anvisninger?

Åbebart meget svært for hende. Godt at hun bliver flyttet til en anden stue.

Anmeld

16. juni 2009

Vingummien

Ja hvis det passer el flytter Emil fordi kan slet ik have en pædagog der går rundt som om hun er ligeglad.
De andre er ok, de virker i det mindste søde, men med begynder uheld.

Er spændt på imorgen om jeg skal finde min sorte side frem

Anmeld

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Uden og tøve 1 sek. havde jeg taget han ud af den vuggestuen. Dråben er simpelthen ang mad. Det kan fandme ikke være rigtigt. Stakkels Emil, og hans lille mave.
Jeg have IKKE sendt Malou Selma afsted til dem igen. Færdig slut.

Anmeld

17. juni 2009

lion

Det kan bare ikke være rigtig.
Jeg håber at du kan få en snak med dem, og hvis de ikke hører efter havde jeg taget ham ud.

Men de skal jo lige ha en chance. Men kun EN

Anmeld

17. juni 2009

Nanna1985

Jeg var gået til den øverste leder oppe i vuggestuen og klaget!! Det skal du bestemt ikk finde dig i.. Du skulle os ha sagt noget de damerne, det skal sgu høre efter hvad du siger!! Sådan nogen MOKKER!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.