Er 2 dag idag at Emil er i vuggestue og vi skulle prøve at han sov middags lur der.
Har lige været over og hente ham.
Kommer ind og han ligger og leger og han har fået et rødt mærke i panden, et mærke på den ene kind og total ridset ved siden af det ene øje. Er der nogen der siger noget, nej da ik engang: Han har fået lidt skræmmer men ved ik hva han har fået det af. Nej nej da hvorfor skulle de da nævne det.
Emil kan ik tåle engangs klude til at vaske med når han har lavet noget i bleen uanset om han har tisset el skidt.
Han er så blevet skiftet derover, og da han har haft lidt rød numse igår og i morges spørger jeg så hvordan det så ud og får afvide jeg skal spørge hende den anden da det var hende der skiftede. Hun kommer så derind og jeg spørger så hvordan den det så ud og det så fint ud.
Mig: Huskede du at bruge bomuldsklude.
Hende: Nej, det gør vi ik her, her bruger vi engangsklude.
Mig: Ja, men det kan han jo ik tåle og det har jeg fortalt.
Hende: Han har kun tisset.
Mig: Oki, men han skal vaskes med bomuldsklude alligevel.
Hende: NÅ
NÅ!!!! Jamen det er da fint nok, kan da se du tager dig af mit barn da. Arg. Men jeg tænker måske hun har glemt det, og tæller så til 10.
Den anden kommer tilbage og hun går ud for at spise, og jeg nævner det over for hende det med kludene og hun siger: Nårh det var underligt havde el sagt det til hende

så havde hun ik glemt det. Latterligt.
Det er os hende som stod og kiggede på at ungerne spiste sand igår uden at hun gjorde noget. Hvis hun ik kan lide sit job syntes jeg da at hun skal stoppe inden det ender galt.
Nårh ja og Emil er stadig lidt rød på numsen og så siger hun det ser fint ud.
Ih er gal. Er godt de andre 2 pædagoger er fine, håber på at det er dem der kommer til at være mest sammen med ham.