Det var hvad jeg hentede hjem fra vuggestue idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Jordbærpigen

suanne85 skriver:

Det er nogle klude de selv har til at ligge lige foran hvor de skifter.

Emil er på en stue med 8 børn og 3 pædagoger, og i den tid han har været vågen har det været 2 pædagoger og 3 børn, da de andre sover til middag ved den tid
Og inden han selv sov var der kun ham og en anden ny med sin mor på stuen plus 2 pædagoger.

Men kan følge dig i hva du mener, ved godt der kan være meget at se til, men det der burde da være til at overskue for dem.

Men hun har generalt en dårlig atitude hende der

Ja lige i dén situation burde det da være til at overskue, hvis ik der var så mange.. hrmm... er du sikker på at hun overhovedet er pædagog.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Vingummien

Ved ik om hun er uddannet, men hvis hun er skulle hun få penge tilbage

Anmeld

16. juni 2009

Jordbærpigen

Lad os håbe at hun "bare" er medhjælper så..

Anmeld

16. juni 2009

Vingummien

Ja, er bare så utilfreds, var os nogle andre små ting. Øv ved ik hva jeg skal gøre

Anmeld

16. juni 2009

TbCp

Kom til at tænke på...hvad er det ved de der skumvaskeklude Emil ikke kan tåle?
Er det fordi de er lidt grove i det? Der er jo nogle af dem der er ekstra bløde... jeg synes altså også selv det er rarere at tørre mig med Lambi end avispapir hihi

Anmeld

16. juni 2009

Caliha

Som Pædagog bliver jeg rasende når jeg læser dette Det skal bare ikke kunne lade sig gøre.

Hvis det fortsætter syntes jeg du skulle skrive et brev til lederen af institutionen, tag evt. billeder af din søns numse så du har dokumentation på at han er rød.
Skriv ned hver gang du oplever denne person ikke er sit arbejde værdigt.

Ved godt det lyder af meget, men som pædagog er det virkelig det der skal til hvis der skal ske nogle til i det offentlige...

Håber selvfølgelig alt bliver godt og din søn kommer til at trives

Anmeld

16. juni 2009

Vingummien

han bliver simpelhen rød af dem, også af vådserviettet. Knald rød og udslæt, har prøvet det en gang for mange, og fik så afvide af vores sp at vi skulle bruge det andet og så har der bare ik været noget sidden, kun alm rød hvis han har skidt meget.

Vil os lige se hvordan det går i morgen el får de os noget afvide, for Emil har MEGET sart hud og han kan ik tåle det.

Anmeld

16. juni 2009

Vinker

Det var da utroligt! Jeg kan simpelthen ikke forstå at de ikke lytter lidt til forældrene - Det er altså for dårligt!

Det er sådanne ting jeg også frygter når Niklas Emil skal starte i vuggestuen  Man overlader det fulde ansvar for ens barn hos fremmede mennesker og det er i sig selv hårdt nok. Det er bar utroligt at de så ikke kan gøre de simple ting som du har bedt dem om.
Hvis jeg var dig ville jeg gå direkte til hende og brokke mig. Sige at du har fået at vide at hun havde fået besked på at bruge de klude til ham og at du ikke forstod hvorfor hun så ikke gjorde det. Hun vil måske gerne selv ha rød numse?

Håber virkelig det blot er "start problemer" og at det hele blir bedre!

Knus og tanker

Anmeld

16. juni 2009

Vingummien

Ja, har os bare siddet lige siden jeg kom hjem at sådan og sådan skulle jeg have sagt og gjort.
Men er faktisk ik så nemt når man står derover, for det første er man chokeret og så tænker man os lidt, at han skal gå derover i så lang tid og man vil ik lyde som en sur kælling vel.
Men skal have fat i dem ang mad imorgen for de har bare fodret ham som en voksen, så hans mave er bare fuckt, han har gylper/kasten op siden han kom hjem, har vasket ham og skiftet lagn og blev nødtil at lufte ud på hans værelse før det endelig lykkes mig at få ham til at sove en lille lur inden aften.
Han skal self spise mere af vores mad, det ik det, men skal jo ik være fra den ene dag til den anden.

Det irritere mig os da jeg var derover og snakke inden han startede jamen de var så forstående, og skrev alt ned om hans rytme og hvad de skulle købe til han begyndte. De har ik købt noget af det, ik engang rugbrød uden kerner som han er vantil, ik engang mælk til ham.

Jamen ja, har bare været en virkelig dårlig start syntes jeg. Det eneste der er positivt var at Emil legede derover, godt nok for sig selv.

Anmeld

16. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

suanne85 skriver:

Ja, har os bare siddet lige siden jeg kom hjem at sådan og sådan skulle jeg have sagt og gjort.
Men er faktisk ik så nemt når man står derover, for det første er man chokeret og så tænker man os lidt, at han skal gå derover i så lang tid og man vil ik lyde som en sur kælling vel.
Men skal have fat i dem ang mad imorgen for de har bare fodret ham som en voksen, så hans mave er bare fuckt, han har gylper/kasten op siden han kom hjem, har vasket ham og skiftet lagn og blev nødtil at lufte ud på hans værelse før det endelig lykkes mig at få ham til at sove en lille lur inden aften.
Han skal self spise mere af vores mad, det ik det, men skal jo ik være fra den ene dag til den anden.

Det irritere mig os da jeg var derover og snakke inden han startede jamen de var så forstående, og skrev alt ned om hans rytme og hvad de skulle købe til han begyndte. De har ik købt noget af det, ik engang rugbrød uden kerner som han er vantil, ik engang mælk til ham.

Jamen ja, har bare været en virkelig dårlig start syntes jeg. Det eneste der er positivt var at Emil legede derover, godt nok for sig selv.

Jamen Susanne de skal lytte til dig. Hvis du siger til dem at Emil er vågnet mange gange i nat, og er derfor rigtig træt hertil morgen, så han skal sove 1-2 i formiddag, så SKAL de høre hvad du siger. Om ikke andet hvis de synes det er for lang tid kan de forslå dig at det måske så bliver 3 kvarter. Og ligeså med de vaskeklude. De SKAL bruge dem du beder om!!
Når du aflevere ham i morgentidlig, siger du til hende (k)ællingen hvordan du vil have tingene, tag gerne Frank med(hvis det er muligt), så han hører hvad der bliver sagt.
Når du så henter Emil, ser du om de har gjort de ting der skal til før du føler at der er ok at aflevere ham. Hvis ikke det er det, så ringer du op på kommunen og brokker dig. Det er ikke rimeligt, der kan ikke være meget og forstå for de pædagoger...
MVH Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.