Ja, har os bare siddet lige siden jeg kom hjem at sådan og sådan skulle jeg have sagt og gjort.
Men er faktisk ik så nemt når man står derover, for det første er man chokeret og så tænker man os lidt, at han skal gå derover i så lang tid og man vil ik lyde som en sur kælling vel.
Men skal have fat i dem ang mad imorgen for de har bare fodret ham som en voksen, så hans mave er bare fuckt, han har gylper/kasten op siden han kom hjem, har vasket ham og skiftet lagn og blev nødtil at lufte ud på hans værelse før det endelig lykkes mig at få ham til at sove en lille lur inden aften.
Han skal self spise mere af vores mad, det ik det, men skal jo ik være fra den ene dag til den anden.
Det irritere mig os da jeg var derover og snakke inden han startede jamen de var så forstående, og skrev alt ned om hans rytme og hvad de skulle købe til han begyndte. De har ik købt noget af det, ik engang rugbrød uden kerner som han er vantil, ik engang mælk til ham.
Jamen ja, har bare været en virkelig dårlig start syntes jeg. Det eneste der er positivt var at Emil legede derover, godt nok for sig selv.
Anmeld