GUSO skriver:
Det må hun fordi en lille snotnæse ikke er forbundet med at blive rigtig syg hvis man har et nogenlunde imunforsvar :0) alle har jo snotnæse indimellem og det kan man ikke undgå, jeg har en aftale med dp mor at hvis nogle af de andre børn er mere sløje end bare en lille snotnæse(altså hvis det står ud med snot) ja så kommer hun ikke den dag.. men man giver vel heller ikke pamol hvis barnet bare har en snotnæse!! Ja jeg gør ikke ihvertfald, min store pige må f.eks ikke komme i legestue for der er meget større risiko for at nogle af børnene er syge.. Øv for hende men en nødvendighed :0(
Som jeg har skrevet tidligere ved jeg ikke hvorfor vi gav pamol, af afmagt. Da vi ikke havde mere energi. Ved godt vi ikke er den eneste familie som er syge allesammen fortiden. Men oven i influenza har jeg det heller ikke psykisk godt. Jeg er igang med et behandlings forløb. Har ingen overskud og ingen lyst til at være her mere.Der skal ikke meget til at vælte min verden.
Jeg er også meget ked af at høre at din søn er syg. Og hvis jeg vidste der var en i dp hvis bror havde det sådan. Ja så ville jeg aldrig aflevere ham..
Jeg syntes det er skønt at du er sådan en fantastisk mor som aldrig aflevere ville gøre noget forkert .
VED GODT JEG LYDER SOM EN KÆLLING. Men din kommentar " man giver da ikke pamol til et barn som ikke er syg, ja det gør jeg hvertfald ikke"

Ramte bare lige mit kælling punkt.
Anmeld