Skal bare lige af med lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. januar 2013

MyLove E

Kæft hvor jeg føler mig som en dårlig forældre her til morgen

Elias startede med at vågne og græde kl 1 og ja det har så stort set forsat til kl 4 der fik han lidt pamol. Og kl6 startede han så igen. Jeg ligger syg på 4 dag nu og kan bare ingenting. Min mand er nu også blevet syg.
Elias græd også meget af morgen alligevel sendte jeg ham i dagpleje. Jeg sagde selvfølgelig hvordan det var og at hun bare skulle ringe så kom jeg og hente ham. ( hold nu op jeg håber ikke hun ringer) Jeg kan ikke overskude at havde ham hjemme i dag.

Puha en dum mor jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Koen.

Jeg havde nok valgt anderledes, men det gør dig ikke til en dårlig mor vi træffer forskellige valg jo. God bedring til dig og manden og håber ikke lillemandens dag bliver for hård med så lidt søvn

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

Tanja. skriver:

Jeg havde nok valgt anderledes, men det gør dig ikke til en dårlig mor vi træffer forskellige valg jo. God bedring til dig og manden og håber ikke lillemandens dag bliver for hård med så lidt søvn

Jeg ved godt han skulle ha bleven hjemme. Men bare tanken kunne få mig helt ned med flaget:-(:-(

Men tak for dit svar og dine støtte:-):-)

Anmeld

17. januar 2013

GUSO

Tauf skriver:

Elias startede med at vågne og græde kl 1 og ja det har så stort set forsat til kl 4 der fik han lidt pamol. Og kl6 startede han så igen. Jeg ligger syg på 4 dag nu og kan bare ingenting. Min mand er nu også blevet syg.
Elias græd også meget af morgen alligevel sendte jeg ham i dagpleje. Jeg sagde selvfølgelig hvordan det var og at hun bare skulle ringe så kom jeg og hente ham. ( hold nu op jeg håber ikke hun ringer) Jeg kan ikke overskude at havde ham hjemme i dag.

Puha en dum mor jeg er

Hmm gav du ham pamol i nat går jeg ud fra han er syg, jeg ville aldrig sende et sygt barn i dagpleje, prøv at forestille dig hvor hårdt det må være for ham du må meget undskylde jeg måske virker lidt hård men tænker også på smittefare overfor dpmor og de andre børn og deres familier, syntes faktisk det er lidt uansvarligt.. Beklager..og iøvrigt god bedring til jer alle..

Anmeld

17. januar 2013

Mum33

Når alle i familien er syge, er der ikke nogen "perfekt" løsning og dp har nok mere overskud end dig pt  Hvis han minder om min søn så sover han også det meste af tiden væk deroppe, så hun får ikke noget bøvl med ham. Under dynen og se at blive rask. Typisk hele familien skal rammes på en gang  God bedring, og væk med den dårlige samvittighed.

Anmeld

17. januar 2013

bøllen

Tauf skriver:

Puha en dum mor jeg er

Må indrømme jeg nok ikke havde sendt mit barn afsted hvis det var mig. Han har været vågen og fået pamol går udfra han så ikke er helt frisk.

god bedring

Anmeld

17. januar 2013

Tulle28

Du får lige et

Jeg har dårlig samvittighed NÆSTEN hver dag over at sende den store afsted, jeg går hjemme på barsel, så hun kunne jo godt være her hos mig og hygge i ny og næ. Men afsted kommer hun, for jeg kan ikke overskue begge børn samtidig lige pt. Tænk, at man ikke kan overskue sine egne børn

Når man er syg og der er minus på overskudskontoen, så er det sgu OK at man tager nogen valg, der måske ikke lige er det mest hensigtsmæssige. Og jeg er sikker på at han hygger sig alligevel. Han er jo ihverttfald i gode hænder

Rigtig god bedring

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

Har I ikke noget familie der kan aflaste og tage ham?

Jeg havde ikke sendt mit barn afsted hvis jeg vidste hun var syg, MEN jeg forstår virkelig godt hvordan du har det.. Her har vi været syge næsten konstant siden nytår og jeg magter snart ikke mere

Er selv syg og Maria kaster op/har diarré hver 2. time om natten. Jeg magter at sætte hende foran tv'et og komme med mad, det er faktisk det

Anmeld

17. januar 2013

smokin

Rigtig god bedring jer allesammen. Ville nok ikke have sendt mit barn afsted på pamol - men sådan træffer vi jo alle forskellige valg. 

Anmeld

17. januar 2013

bobbles

Tauf skriver:

Puha en dum mor jeg er

Nu kender jeg jo lidt til dig og din historie søde, og jeg kan godt forstå du gjorde det, så kan du altid samle kræfter og få overskud hvis det er at dp mor ringer, rigtig god bedring til jer alle  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.