Skal bare lige af med lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

L&V

Tror godt ts er med på at det ikke var drømmesituationen men dp ved hun kan ringe så mon ikke hun havde gjord det hvis der var noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Troldemommi

Månsson skriver:

Tror godt ts er med på at det ikke var drømmesituationen men dp ved hun kan ringe så mon ikke hun havde gjord det hvis der var noget

Anmeld

17. januar 2013

1990h

Tauf skriver:

Kæft hvor jeg føler mig som en dårlig forældre her til morgen

Elias startede med at vågne og græde kl 1 og ja det har så stort set forsat til kl 4 der fik han lidt pamol. Og kl6 startede han så igen. Jeg ligger syg på 4 dag nu og kan bare ingenting. Min mand er nu også blevet syg.
Elias græd også meget af morgen alligevel sendte jeg ham i dagpleje. Jeg sagde selvfølgelig hvordan det var og at hun bare skulle ringe så kom jeg og hente ham. ( hold nu op jeg håber ikke hun ringer) Jeg kan ikke overskude at havde ham hjemme i dag.

Puha en dum mor jeg er

kan godt forstå du har gjort det da.

dog ville jeg aldrig sende et sygt barn i dp. afhensyn til dp mor og de andre børn..de skal ikke smittes

Anmeld

17. januar 2013

Mor010711

Ingen dårlig samvittighed. DPmor ringer nok, hvis hun mener det er bedst at dit barn er hjemme i stedet. Og tit kan ungerne sgu være i dårligt humør når de er hjemme, men så have en dejlig dag i vuggestuen/dagplejen alligevel.

Havde situationen været anderledes, kan man jo høre at du også havde valgt at holde ham hjemme. Så bruger du måske lidt ekstra tid på ham, når overskudet vender tilbage

Op med humøret og god bedring til jer alle

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

GUSO skriver:

Hmm gav du ham pamol i nat går jeg ud fra han er syg, jeg ville aldrig sende et sygt barn i dagpleje, prøv at forestille dig hvor hårdt det må være for ham du må meget undskylde jeg måske virker lidt hård men tænker også på smittefare overfor dpmor og de andre børn og deres familier, syntes faktisk det er lidt uansvarligt.. Beklager..og iøvrigt god bedring til jer alle..

Ja det gjorde jeg og jeg ved ikke hvorfor men efter at ha prøvet ALT. mad, drikke, skifte ble, synge, gå med ham. Vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg havde faktisk valgt at han skulle blive hjemme. Og havde givet ham nattøj på igen. Men så virkede han helt frisk og ville lege. Jeg spurgte om han ville hen til H..... og det ville han gerne. Så vi tog tøj på uden bøvl. Han kysse sin far farvel, og så kørt vi. Vi nåde ikke ind af døren før han var med det andet barn inde og lege.

Han er så glad for at være det der:-)

Jeg er godt klar over jeg ikke tog den bedste beslutning. Og små græd også henne ved Dagplejemoren..

Men her hjemme har vi så begge sovet til nu. Og så henter vi ham så snart han er vågn der henne kl ca 14.30.

Jeg havde jo ikke syntes jeg var en dårlig mor hvis jeg troede det var det rigtig jeg gjorde. Og det er heller ikke fordi du ikke må havde din mening. For det må du helt sikkert :-)

Havde jeg haft noget familie han kunne ha kommet ved havde jeg helt sikkert gjort det. Men det kunne ikke lade sig gøre:-(..

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

Mor010711 skriver:

Ingen dårlig samvittighed. DPmor ringer nok, hvis hun mener det er bedst at dit barn er hjemme i stedet. Og tit kan ungerne sgu være i dårligt humør når de er hjemme, men så have en dejlig dag i vuggestuen/dagplejen alligevel.

Havde situationen været anderledes, kan man jo høre at du også havde valgt at holde ham hjemme. Så bruger du måske lidt ekstra tid på ham, når overskudet vender tilbage

Op med humøret og god bedring til jer alle

Han gav sig til at lege med det samme han kom der over:-):-) De var kun 2 børn i dag:-)

Ja det var ikke optimalt men vidste ikke hvad jeg skulle gøre.:-(

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Anmeld

17. januar 2013

MyLove E

1990h skriver:

kan godt forstå du har gjort det da.

dog ville jeg aldrig sende et sygt barn i dp. afhensyn til dp mor og de andre børn..de skal ikke smittes

Han er ikke syg.. Ved ikke hvorfor jeg gav ham pamol, afmagt kl lort i nat:-(

Anmeld

17. januar 2013

KTP86

Hvis dit barn var rask i morgers,så kan jeg altså heller ikke se hvorfor han skulle være hjemme hvis en af jer var i stand til at aflevere ham I har brug for at sove så i kan blive raske,så i netop kan yde bedre omsorg omkring barnet. Det gør jer ikke til dårlige forældre. Man må bruge de muligheder man har,og gøre det man finder bedst for barnet og sigselv 

Anmeld

17. januar 2013

Doffie

GUSO skriver:

Hmm gav du ham pamol i nat går jeg ud fra han er syg, jeg ville aldrig sende et sygt barn i dagpleje, prøv at forestille dig hvor hårdt det må være for ham du må meget undskylde jeg måske virker lidt hård men tænker også på smittefare overfor dpmor og de andre børn og deres familier, syntes faktisk det er lidt uansvarligt.. Beklager..og iøvrigt god bedring til jer alle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.