GUSO skriver:
Hmm gav du ham pamol i nat går jeg ud fra han er syg, jeg ville aldrig sende et sygt barn i dagpleje, prøv at forestille dig hvor hårdt det må være for ham du må meget undskylde jeg måske virker lidt hård men tænker også på smittefare overfor dpmor og de andre børn og deres familier, syntes faktisk det er lidt uansvarligt.. Beklager..og iøvrigt god bedring til jer alle.. 
Ja det gjorde jeg og jeg ved ikke hvorfor men efter at ha prøvet ALT. mad, drikke, skifte ble, synge, gå med ham. Vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg havde faktisk valgt at han skulle blive hjemme. Og havde givet ham nattøj på igen. Men så virkede han helt frisk og ville lege. Jeg spurgte om han ville hen til H..... og det ville han gerne. Så vi tog tøj på uden bøvl. Han kysse sin far farvel, og så kørt vi. Vi nåde ikke ind af døren før han var med det andet barn inde og lege.
Han er så glad for at være det der:-)
Jeg er godt klar over jeg ikke tog den bedste beslutning. Og små græd også henne ved Dagplejemoren..
Men her hjemme har vi så begge sovet til nu. Og så henter vi ham så snart han er vågn der henne kl ca 14.30.
Jeg havde jo ikke syntes jeg var en dårlig mor hvis jeg troede det var det rigtig jeg gjorde. Og det er heller ikke fordi du ikke må havde din mening. For det må du helt sikkert :-)
Havde jeg haft noget familie han kunne ha kommet ved havde jeg helt sikkert gjort det. Men det kunne ikke lade sig gøre:-(..
Anmeld