Danfert eller Copenhagen Fertility Center (CFC)???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg ville helt klart vælge danfert.

Vi har selv gået hos CFC,og fik også at vide ved 1.samtale,at det var en smal sag,og ja her 21 måneder senere,er jeg ikke blevet gravid inu.

Man skal også selv forslå ny eller anderledes behandling,og fortælle dem hvordan ens krop fungere,det synes jeg ikke er i orden.

Graviditetsraten hos danfert,er også højere end hos CFC.

Ja jeg vil helt klart også selv anbefale Danfert til andre fremover.

Mit problem er bare at jeg på ingen måde har råd til ivf og da jeg allerede har fået 4 behandlinger hos CFC vil Danfert kun tilbyde mig 2 mere.

Og jeg tør ikke tage chancen at jeg bliver gravid i én af de 2 behandlinger. For så skal jeg jo alligevel tilbage til CFC bagefter da de (regner jeg med) nok gerne bare inseminerer derud af.

Så syntes det bliver rodet hvis jeg skal til at skifte frem og tilbage og samtidig ville jeg være nødt til at vente en cyklus hvis jeg skulle skifte til Danfert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Anonym skriver:

Ja jeg vil helt klart også selv anbefale Danfert til andre fremover.

Mit problem er bare at jeg på ingen måde har råd til ivf og da jeg allerede har fået 4 behandlinger hos CFC vil Danfert kun tilbyde mig 2 mere.

Og jeg tør ikke tage chancen at jeg bliver gravid i én af de 2 behandlinger. For så skal jeg jo alligevel tilbage til CFC bagefter da de (regner jeg med) nok gerne bare inseminerer derud af.

Så syntes det bliver rodet hvis jeg skal til at skifte frem og tilbage og samtidig ville jeg være nødt til at vente en cyklus hvis jeg skulle skifte til Danfert.

CFC inseminere ikke mere end max 6 gange,så det skal ihvertfald ikke være din årsag til at blive hos CFC.

Vi fik 4 IUI-H hos CFC,og fik så at vide,at hvis de skulle hjælpe mere hed det IVF,og det er selv om ingen af os fejler noget som helst,og CFC faktisk i 1,5 år mere eller mindre har fejl medicineret mig. 

Vi har efterfølgende talt med danfert,og de har tilbudt at lave 3 x IUI,hvis vi ønsker det. 

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

CFC inseminere ikke mere end max 6 gange,så det skal ihvertfald ikke være din årsag til at blive hos CFC.

Vi fik 4 IUI-H hos CFC,og fik så at vide,at hvis de skulle hjælpe mere hed det IVF,og det er selv om ingen af os fejler noget som helst,og CFC faktisk i 1,5 år mere eller mindre har fejl medicineret mig. 

Vi har efterfølgende talt med danfert,og de har tilbudt at lave 3 x IUI,hvis vi ønsker det. 

Ok. Ja det skal jeg så ikke kunne sige men jeg skal bruge donor så måske det betyder de vil give mig et par gange mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.