Danfert eller Copenhagen Fertility Center (CFC)???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.480 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvilken klinik ville i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

modesty

Anonym skriver:

Hvilken klinik ville i anbefale?

Må jeg spørge hvorfor I ikke går til det offentlige? Er det barn nr. 2?

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja det er mit barn nr 2

Anmeld

16. januar 2013

Putomanen

Jeg tror det handler om hvilket sted man føler sig mest tryg ved.

Vi overvejer enten Trianglen eller danfert og har bestilt tid til samtale begge steder. Vi har fået dækket samtalen med en henvisning fra lægen, jeg er ikke klar over om du kan det samme.

Held og lykke med det 

Anmeld

16. januar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
modesty skriver:

Det er helt sikkert Copenhagen f.... Svend lindenberg er super dygtig...  Han forudsagde at vi ville være gravide indenfor 4 mdr og vupti det var vi sgu....;-) Han ved hundrede hvad han laver og har med at gøre...

Knus Mette

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg tror det handler om hvilket sted man føler sig mest tryg ved.

Vi overvejer enten Trianglen eller danfert og har bestilt tid til samtale begge steder. Vi har fået dækket samtalen med en henvisning fra lægen, jeg er ikke klar over om du kan det samme.

Held og lykke med det 

Jeg er allerede i behandling på CFC men overvejer at skifte grundet økonomien og så det faktum at jeg ikke har været gravid endnu

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Det er helt sikkert Copenhagen f.... Svend lindenberg er super dygtig...  Han forudsagde at vi ville være gravide indenfor 4 mdr og vupti det var vi sgu....;-) Han ved hundrede hvad han laver og har med at gøre...

Knus Mette

Jeg har nu fået 4 behandlinger dér uden succes.
Den femte omgang måtte udsættes grundet en cyste.

Jeg troede også det var det bedste sted men føler mig bare ikke helt sikker mere.

Syntes ikke de er særlig gode til at følge ens forløb da man sjældent kommer ind til den samme læge flere gange i en cyklus.

Anmeld

16. januar 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Jeg er allerede i behandling på CFC men overvejer at skifte grundet økonomien og så det faktum at jeg ikke har været gravid endnu

Jeg har kun snakket i telefon med danfert, men der virkede de meget interesserede, spørgende og omsorgsfulde. Jeg vil stadig anbefale dig at kontakte dem, eventuelt snak med en af sekretærerne om hvad dine muligheder er. Hende jeg snakkede med virkede meget kompetent.

Held og lykke med det!

Anmeld

16. januar 2013

modesty

Anonym skriver:

Ja det er mit barn nr 2

OK. 

Anmeld

16. januar 2013

modesty

Jeg har nu fået 4 behandlinger dér uden succes.
Den femte omgang måtte udsættes grundet en cyste.

Jeg troede også det var det bedste sted men føler mig bare ikke helt sikker mere.

Syntes ikke de er særlig gode til at følge ens forløb da man sjældent kommer ind til den samme læge flere gange i en cyklus.

Min gynækolog inden vi kom i behandling - som har arbejdet med IVF i 30 år og var en af de allerførste herhjemme - sagde at IVF behandling er så simpel en procedure at det ene sted kan være ligeså godt som det andet. Derudover er succesraterne stort set de samme alle steder (stederne har dog forskellige måder at udregne succesraten på).

Så jeg tror, som en anden også skriver, at man skal vælge det sted man føler sig tryggest ved, hvor kemien og stemningen er bedst.

Pøj pøj med det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.