Danfert eller Copenhagen Fertility Center (CFC)???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Min gynækolog inden vi kom i behandling - som har arbejdet med IVF i 30 år og var en af de allerførste herhjemme - sagde at IVF behandling er så simpel en procedure at det ene sted kan være ligeså godt som det andet. Derudover er succesraterne stort set de samme alle steder (stederne har dog forskellige måder at udregne succesraten på).

Så jeg tror, som en anden også skriver, at man skal vælge det sted man føler sig tryggest ved, hvor kemien og stemningen er bedst.

Pøj pøj med det. 

eg skal ikke have IVF men almindelig insemination

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg har kun snakket i telefon med danfert, men der virkede de meget interesserede, spørgende og omsorgsfulde. Jeg vil stadig anbefale dig at kontakte dem, eventuelt snak med en af sekretærerne om hvad dine muligheder er. Hende jeg snakkede med virkede meget kompetent.

Held og lykke med det!

Har været til samtale hos dem i dag og jeg kan helt klart anbefale stedet (Danfert)

Desværre vil de kun tilbyde mig 2 forsøg yderligere så jeg regner ikke med at skifte da det ikke vil kunne svare sig hvis ikke jeg bliver gravid i et af de forsøg (hvilket man jo ikke kan vide)

Anmeld

16. januar 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Har været til samtale hos dem i dag og jeg kan helt klart anbefale stedet (Danfert)

Desværre vil de kun tilbyde mig 2 forsøg yderligere så jeg regner ikke med at skifte da det ikke vil kunne svare sig hvis ikke jeg bliver gravid i et af de forsøg (hvilket man jo ikke kan vide)

Det lyder til at vi kan se frem til vores samtale med dem 

Jeg håber, at du får held med dine sidste forsøg hos cfc  Selvom du ikke føler dig så tryg med dem, så ved jeg at der er mange som har gode erfaringer med dem.

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Det lyder til at vi kan se frem til vores samtale med dem 

Jeg håber, at du får held med dine sidste forsøg hos cfc  Selvom du ikke føler dig så tryg med dem, så ved jeg at der er mange som har gode erfaringer med dem.

Jo tak

Anmeld

16. januar 2013

modesty

Anonym skriver:

eg skal ikke have IVF men almindelig insemination

Som er en endnu mere simpel behandling, så der gælder nok samme regel. 

Anmeld

16. januar 2013

sus73

Anonym skriver:

Hvilken klinik ville i anbefale?

Lad mig sige det sådan.. jeg har ikke noget godt at sige om CFC. Handler ikke om at jeg ikke blev gravid der, men andre ting.

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

sus73 skriver:

Lad mig sige det sådan.. jeg har ikke noget godt at sige om CFC. Handler ikke om at jeg ikke blev gravid der, men andre ting.

De kan desværre bare ikke betale sig for mig at skifte ellers havde jeg nok også gjort det

Anmeld

16. januar 2013

sus73

Anonym skriver:

De kan desværre bare ikke betale sig for mig at skifte ellers havde jeg nok også gjort det

Ok, men du spørger jo selv hvem man kan anbefale af enten CFC eller Danfert

Anmeld

16. januar 2013

Anonym trådstarter

sus73 skriver:

Ok, men du spørger jo selv hvem man kan anbefale af enten CFC eller Danfert

Ja men nu har jeg været til samtale hos Danfert og der fandt jeg ud af det ikke kunne betale sig at skifte alligevel

Anmeld

17. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville helt klart vælge danfert.

Vi har selv gået hos CFC,og fik også at vide ved 1.samtale,at det var en smal sag,og ja her 21 måneder senere,er jeg ikke blevet gravid inu.

Man skal også selv forslå ny eller anderledes behandling,og fortælle dem hvordan ens krop fungere,det synes jeg ikke er i orden.

Graviditetsraten hos danfert,er også højere end hos CFC.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.