Frk. Himmelblå skriver:
Tidligere ville jeg have svaret dig, at jeg ikke kunne forstå dig: Hvorfor er du ikke bare ligeglad med de bitre typer?
Men for nogle måneder siden oplevede jeg i en debat, hvor jeg argumenterede sagligt for mine holdninger (på trods af mange uenige), at en bruger skrev til mig "dig er der vidst ingen, der kan holde ud" eller noget i den retning.
Af en eller anden grund blev jeg simpelthen så ked af det. Måske ikke kun pga. den kommentar, men også fordi samtalen med ét blev så håbløs. Uforsonlig. Kold. Dum.
Det har bevirket, at jeg ofte afholder mig fra at debattere. Jeg orker ikke at bruge tid og engagement (og argumenter ikke mindst), hvis responsen er af kaliberen: "Det man siger, er man selv, for det står i Aktuelt"
Så jo, jeg kan godt forstå dig.
Men jeg bliver nødt til fortsat at mene, at du skal ranke ryggen og melde dig ind debatten alligevel. Alt andet vil være fattigt. For os allesammen.
Der findes fantastiske brugere på Baby.dk. Og der findes naturligvis også nogen, som de fleste af os godt kunne være foruden. Tror det er et grundvilkår her i livet, at vi risikerer at få hak i tuden, hvis vi stikker den frem.... Men frem skal den altså!
Og det virkede jo for Rudolf.

Nu jeg lige så dit indlæg, tænkte jeg faktisk at jeg synes det var længe siden jeg havde set dig i en debat. Hvor er det ærgeligt at det skal være sådan og at en person, man jo egentlig (formentlig) ikke kender IRL skal kunne påvirke en på den måde