På baby.dk kan man???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2013

Anonym trådstarter

Hejsa... 

Ja jeg er en kylling og gemmer mig bag anonymiteten.. 

Vil gerne spørge om jeg er den eneste der virklig overvejer når jeg ska poste noget her på baby.dk i frygt for  om jeg vil blive hængt ud, om det jeg spørger om kan findes andre steder på nettet, at bliv hakket ned fordi jeg evt, ik kender svaret på det jeg spørger om... (ville jo ik stille det hvis jeg kendte svaret) - eller stiller det for at få andres syn... 

oftes bliver det ikke til noget fordi jeg er bange for hvad tråden kan udvikle sig til... 

Go aften til jer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hejsa... 

Vil gerne spørge om jeg er den eneste der virklig overvejer når jeg ska poste noget her på baby.dk i frygt for  om jeg vil blive hængt ud, om det jeg spørger om kan findes andre steder på nettet, at bliv hakket ned fordi jeg evt, ik kender svaret på det jeg spørger om... (ville jo ik stille det hvis jeg kendte svaret) - eller stiller det for at få andres syn... 

oftes bliver det ikke til noget fordi jeg er bange for hvad tråden kan udvikle sig til... 

Go aften til jer... 

Efter jeg fandt ud af hvor let det er at komme ind på en tråd når man googler noget, ja så frygter jeg at folk genkender mig der igennem, og nogle af de ting jeg skriver på baby.dk, ønsker jeg kun er mig og baby.dk bruger der kan se. Men ved ik om det bare er sådan, eller man kan ændre det.. Er forholdsvis ny herinde

Anmeld

14. januar 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Hejsa... 

Go aften til jer... 

Nej...Du er bestemt ikke den eneste...

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Nej...Du er bestemt ikke den eneste...

Det er jeg virkelig glad for... Selv om det er træls det er sådan... 

Anmeld

14. januar 2013

Monski

Jeg har skrevet mange tråde .. Og slettet dem igen inden jeg trykker på "send". Jeg har det på samme måde!

Anmeld

14. januar 2013

B&J

jeg må ærlig indrømme jeg er lige glad, hvad skal folk finde om mig som jeg ikke tør at stå ved jeg er den jeg er og hvis folk ikke kan lig mig jamen det er jo ikke mit problem der er en masse ting jeg ikke ved så er det dejligt man kan spøre andre eller gode ideer eller sådan noget det er fantastisk, har ALDRIG brugt anonym knappen inu....

Anmeld

14. januar 2013

Laulund87

Nej jeg er ligeglad

Og hvis jeg endelig er lidt nervøs for reaktionerne eller det er for privat, laver jeg det anonymt.. Og især når jeg er anonym er jeg ligeglad.

Anmeld

14. januar 2013

jydeinden

som jeg plejer at tænke det.. der findes ikke dumme spørgsmål, der findes kun dumme svar. hvis nogen ikke kan lide hvad du spørg om, hvem er det så der er den dumme?

jeg kan stå ved hver eneste ting jeg har skrevet herinde, og selv hvis der er en ting som jeg måske ikke idag ville have skrevet eller gjort så kan jeg stadig stå ved det.. ergo jeg er fuldkommen ligeglad med om andre kan læse hvad jeg skriver herinde (men det kræver jo også at de ved at det er mig der har skrevet det, for bruge ikke samme brugernavn som noget andet sted, og skriver ikke en masse oplysninger om mig selv nogen steder

Anmeld

14. januar 2013

isabellasmor

Monski skriver:

Jeg har skrevet mange tråde .. Og slettet dem igen inden jeg trykker på "send". Jeg har det på samme måde!

Samme her ! 

Anmeld

14. januar 2013

Kay

B&J skriver:

jeg må ærlig indrømme jeg er lige glad, hvad skal folk finde om mig som jeg ikke tør at stå ved jeg er den jeg er og hvis folk ikke kan lig mig jamen det er jo ikke mit problem der er en masse ting jeg ikke ved så er det dejligt man kan spøre andre eller gode ideer eller sådan noget det er fantastisk, har ALDRIG brugt anonym knappen inu....

sådan har jeg det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.