Jeg syntes PERSONLIGT, (og dette har intet med mit arbejde som moderator at gøre) at det er BRAND ærgeligt at folk er blevet så bange for at oprette deres spørgsmål og tråde. der er mange ting man kan være i tvivl om.
som nybagt mor er det lettest at spørge her da mange herinde har prøvet det før én selv, istedet for at bruge lang tid på at google sig frem til svaret. (jeg er ikke selv mestergoogler så jeg ved godt hvordan det er at stå i en desperat situation og føle behov for hjælp) og herinde har vi jo MANGE kvinder der hver især har prøvet lidt af hvert. så hvorfor skal der ikke være plads til at folk der måske er lidt på bar bund omkring nogle ting, at de kan have lov til at spørge om noget. det kan være alt fra amning til hvor mange skeer mme i en flaske med så og så mange ml vand osv..
jeg syntes det er synd at der er nogle brugere der føler de bliver nødt til at lægge låg på sig selv i frygt for andres reaktion.
Selvfølgelig er der altid muligheden at være anonym, men personen bag den tråd er et menneske med følelser, og en person der måske har det svært med at skulle åbne sig op og spørge om de forskellige ting, at personen så bliver talt/skrevet til somom at hun, eller han i de tilfælde, ikke har følelser fordi han/hun er anonym.
jeg vil gerne kæmpe en kamp for at bibeholde den gode tone herinde, det er BLA også derfor jeg sagde JA TAK til at blive en del af teamet på dette fantastiske baby site. der findes nemlig ikke noget bedre end baby.dk i mine øjne.
her raser hormoner og her raser frustrationer. og jeg tror at hvis vi alle inden vi trykker send på det vi har skrevet til en anden, lige tæller til ti, henter en kop kaffe eller lige tager en lille pause på et par minutter inden det bliver sendt afsted, så undgår vi mange af de hersens konflikter der er herinde.
der skal være plads til at være enige og der skal være plads til at være uenige. og her er plads til alle.. og det skal der fortsat være.
giv hinanden plads til at være dem i er. jeg tror vi kommer langt hvis vi lige lærer at tælle til ti.
Husk at når man peger fingre af andre, så peger der tre fingre tilbage mod én selv. (et godt gammelt råd jeg engang fik af en gammel hippie)

Og hvis I føler at der er nogen der er personlige og ubehagelige i deres måde at skrive tilbage til jer på i debatten eller i privaten herinde, så er der en fin lille knap (anmeld indlæg) I kan benytte jer af og så kommer hjælpen til jer...