Lige en kort update.
Jeg har snakket med fagforeningen og han sagde at en lønnedgang på 2000 kr var meget! Og faktisk i overkanten af min chef at forlange så stor en nedgang.
De vil gerne have mit til en mere uddybbende samtale, hvor jeg medbringer kontrakt osv, så vi kan få det hele snakket igennem. Han snakkede endda om at jeg måske ville kunne sige op, uden at få karantæne. Og ja, jobbet giver måske mere end dagpenge, men lige nu er jeg vidst nødt til at tænke på mig eget ve og vel 
Jeg er ellers ikke en person der har taget "problemerne" til mig, og ladet det gå ud over hverdagen, har aldrig haft en sygedag i de 2½ år jeg har arbejdet for ham (indtil december), men jeg har simpelthen været igennem så meget smerte (fysisk og psykisk) i løbet af de sidste 2 mdr, så derfor føler jeg ikke at jeg ville kunne "give den en skalle" og tror faktisk jeg ville have bedre af at være sygemeldt. Jeg forsøgte at hive mig op, efter jeg var sygemeldt i december, men at chefen forlanger lønnedgang, er vidst bare dråben der fik bægeret til at flyde over. Jeg KAN simpelthen ikke kapere mere, og kan ikke blive ved med at kæmpe i modgang. Jeg har også en grænse, har jeg fundet ud af 
Anmeld