et eller to æg - icsi :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

Jeg har svær PCOS.. Du må spørge om alt.. 

svær PCO?

åh øv - jeg fik også smidt i hovedet sidst at jeg har pco, meget pludseligt da jeg ikke har hørt noget før - og altid har haft lang cyklus.

meget mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

mab

Putte85 skriver:

Jeg nåede kun igennem et icsi forsøg inden der var gevinst, vi spurgte til muligheden for at få to æg op, men det ville de ikke i første forsøg.
Heldigt nok for os, for vores æg delte sig - så nu skal vi have enæggede tvillinger

totaaal nybegynder - jeg anede ikke at det enkle æg man får lagt op kunne dele sig

så der jo reaelt chance for trillinger hvis man får lagt to æg op!!

og KÆMPE MEGA tillykke - bliver så glad når jeg høre alle jeres succes historier, giver mig en masse håb

Anmeld

21. januar 2013

ønskebørn74

mab skriver:

svær PCO?

åh øv - jeg fik også smidt i hovedet sidst at jeg har pco, meget pludseligt da jeg ikke har hørt noget før - og altid har haft lang cyklus.

meget mærkeligt

Jeg har aldrig haft en cyklus før jeg kom på voctiza.. Havde kun mens 1 - 2 gange årligt.. Tyndt hår.. Ja ALLE symptomer der findes på PCOS.. Cyster.. 

Anmeld

21. januar 2013

ønskebørn74

svær PCO?

meget mærkeligt

Og jeg har PCOS ikke PCO..

http://www.pcoinfo.dk/Hvad-er-PCOS/Forskellen-paa-PCO-og-PCOS/

Anmeld

21. januar 2013

mab

ønskebarn74 skriver:

Og jeg har PCOS ikke PCO..

http://www.pcoinfo.dk/Hvad-er-PCOS/Forskellen-paa-PCO-og-PCOS/

Åh for Søren, den er sku ikke sjov at være oP imod :-(

Anmeld

21. januar 2013

ønskebørn74

mab skriver:

Åh for Søren, den er sku ikke sjov at være oP imod :-(

Nope.. Hader den sygdom.. 

Anmeld

21. januar 2013

Putte85

mab skriver:

totaaal nybegynder - jeg anede ikke at det enkle æg man får lagt op kunne dele sig

så der jo reaelt chance for trillinger hvis man får lagt to æg op!!

og KÆMPE MEGA tillykke - bliver så glad når jeg høre alle jeres succes historier, giver mig en masse håb

Jo der er altid mulighed for at ægget deler sig, men det sker vist kun meget sjældent.

Så hvis man får lagt to æg op, er der mulighed for at der kan være mange fostre - der findes jo både enæggede tvillinger, trillinger osv. men som nævnt før er det meget sjældent at det sker.

Og mange tak for dit tillykke - det er så vildt! Rigtig meget held og lykke, håber det snart lykkes for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.